4 missfall.. Finns det hopp?
Stort grattis och lyckönskningar!
Stort grattis och lyckönskningar!
Ni som ätit/ äter prednisolon. När slutade ni med detta eller ska sluta?
Äntligen är hon här:)) I v. 37+ 4 kom hon vår prinsessa. 16 missfall men denna gången gick det och min 10- åriga pojke har äntligen blivit storebror. Ge inte upp, mirakel sker faktiskt. Kram på er
Tack alla underbara! Att man finner styrkan att fortsätta är för mig en stor fråga, men man gör det konstigt nog:) Kram till er alla
Ja, om man orkar ta matchen så ge inte upp! Jag VET att det tär och kan knäcka en själv, partner och livet.
Jag fattar inte att hon är här. Dock har hon gulsot och jag blev livrädd. Så nu ska hon sola 24 timmar/dygnet och det är rätt påfrestande:(
Hej,
Tack så hjärtligt! Ja 8 år med 16 missfall har satt sina är. Jag är utredd kors å tvärs men inget funnet på oss. Samma pappa till min son son som är 10.
Denna gång var jag sjukskriven nästan hela graviditeten. Trombyl, Fragmin och crinone( progesteron) från att man såg ett hjärta. Fragmin och trombyl ska inte sättas in tidigare pgr av blödningsrisk om något är fel.
Jag drack inga drycker med koffein, te i bland.
Jag har högt blodtryck så jag äter ju medicin för detta med.
Nu dras min tös med en seg gulsot sen födsel 12/9 och solar inne på v.3 nu:( Inskrivna på Astrid Lindgren. När får man bara njuta?
På något sätt kände jag att denna graviditet var annorlunda och skulle gå, mysko känsla. Jag svarar gärna på allt jag kan. Kram å all lycka
che71. Grattis ! Jag önskar dig all lycka