• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Behöver du skriva av dig så lyssnar jag gärna. Min svägerska var 40 å 42 när barnen kom. Jag vet att det är en tuff kamp. Kram

• Mamma77

Jag finner inga ord:( Jag vet att det är tufft att finna krafter, ork och hopp. Jag har alltid fått frågan om adoption under mina utredningar. Jag vet inte vad som gett mig styrka att inte ge upp, men jag var rädd att min kropp inte skulle orka mer. Jag är livrädd varje dag och undrar ibland varför man utsätter sig för press och rädsla. Jag vill säga till dig att allt löser sig och ge dig hopp. Kram

• Mamma77

Hej TWH! Vad konstigt att det inte går:) Jag kämpar på med mediciner och alls hjärnspöken. Ska tillbaka till doktorn på fredag igen. Orolig för hur jag ska klara mitt stressiga jobb sen när jag börjar jobba. Hur går det för dig? Något nytt på medicin fronten. Kram

• Mamma77

TWH jag är i v.9 nu. Var bor du och vilken doktor går du hos? Ska försöka bli sjukskriven längre men vet ej hur. Är du det ? Kram

• Mamma77

Hej, ja jag tycker jag borde vara hemma till minst v.12 om jag kommer så långt. Ni som tar Crinone.... Får ni som klumpar som kan vara rosa/bruna?

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?