• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Hej, Progesteron är något läkaren skriver ut om tror att det kan hjälpa. Jag har 16 missfall i bagaget och har fått missfall med progesteron och prednisolon men det är nog tillfället som avgör. Är nu i v.10 och hålle ralla tummar och tår att det ska gå vägen. När det gäller naturläkemedel har jag varit försiktig eftersom det finns örter å rötter som inte är bra. Kram

• Mamma77

Tack:) Ja jag vet faktiskt inte vad krafterna kommit ifrån, men man klarar mer än man tror. Visst har det tärt på mycket. Man kan ju inte slappna av helt känns det som. Går in i v.11 i morgon och är lila nojjig ännu.

• Mamma77

Härligt! Är i v.11 nu och känner mig oerhört trött, svullen och lite orolig. Hur har det gått med dina mediciner?

• Mamma77

Precis hemkommen från doktorn och det ser fortfarande bra ut. Inskriven på spec.mödravården nu för koll varannan vecka.
    Kram

• Mamma77

TWH, tack!!! Ja det går framåt men är fortfarande livrädd. Ska fortsätta med Crinone, trombyl, Fragmin och Prednisolonen ett tag till. Hur ser din medicinering ut? Du bodde väl också i Stockholm? Kram

• Mamma77

TWH, fiskolja, ren fiskolja? Är det bra?
    Härligt att allt går så bra:)))

lill111, jag började vid +

Kram alla

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?