4 missfall.. Finns det hopp?
Tack Che71ð???
Så glad för er!!!!!!
Tack Che71ð???
Så glad för er!!!!!!
Haja: Jag håller tummen stenhårt!
Stor kram till er alla!
Haja jag finner inga ord, och jag vet att inget man säger hjälper just nu. Efter mina 16 missfall så vet jag tyvärr vad du går igenom. Vad säger läkarna ? Stor kram
Haja, ja det är inte många som kan förstå den känslan man får. Tänker på dig! Kram
Jag kan bara säga att jag förstår. Efter 16 missfall så trodde jag aldrig min son som är född 2003 skulle få syskon, men i sep 2013 kom hon.
Förstår att det är hemskt. Jag fick min son 2003 och sen 16 missfall utan förklaring och samma pappa. 2013 fick jag en dotter och jag var då 36, nu 37. Jag har aldrig fått veta varför dessa missfall och varför det gick med sonen 2003 och sen att min tös bestämde sig för att stanna. Jag vill gärna ha fler men är nu 37 och min plan blev inte som jag tänkt. Ge inte upp om du orkar, men låt kropp å psyke vila. Stor kram
che71, GRATTISð???ð???ð???ð???ð???ð???
Är så glad för din skull! En liten tösð???Jag vet att inga ord kan beskriva hur du känner, men jag lovar jag vet. STOR KRAM
Jamka, jag delar gärna mina erfarenheter och det lilla jag vet. Hoppas att det ordnar sig och att det blir en liten snart. Kram
Hur går det för alla här?
Jag vet precis hur du har det. Fick min efterlängtade lilla flicka 2013 efter 16 missfall. Har en son född 2003 innan, samma pappa. Har nog gjort varenda undersökning, prover och spolningar mm, men aldrig fått svar. Min fråga nu är om man vågar nr.3.
Jag är också 37, fick min son när jag var 26 och min dotter när jag var 36, trodde i inte det skulle ta tio år. Ja jag hoppas jag vågar, jag var livrädd varje dag. Du kommer lyckas, det tror jag! Kram