• Najje79

4 missfall.. Finns det hopp?

Stora, varma kramar till alla er härinne! Jag läser allt ni skriver och förstår er frustration så väl! Det finns inte mycket man kan säga för att göra det bättre. Önskar att alla härinne lyckas nu så ni slipper må så här!
    Hoppas verkligen att ni inte ger upp utan fortsätter att kämpa även när det är kolsvart. Det är det enda rådet jag kan ge.
    Hjärta

• Najje79

I rubriken står det: Finns det hopp? Idag efter 8 år, 1 MA, 2 MF, 5 IVF försök så föddes två friska pojkar! Ja, det finns hopp!

• Najje79

Vinter11: Vilken intressant lista över maten. Kan säga att jag följde den nästan helt denna gången. Har inte läst om det innan men det verkar ju inte vara helt fel tänk. Sockret, alkoholen och koffeinet tog jag bort helt, åt järnrik mat, promenader dagligen. Värt att pröva!

• Najje79

Pimpinellan: tråkigt att ditt FET inte blev av! Önskar dig verkligen all lycka till. Ibland behövs det en paus för att orka Gå vidare. Kram!

• Najje79

Grattis till alla er som har plussat och massa pepp-kramar till er som kämpar vidare, ni är otroliga!

Skriver inte så mycket längre, men läser varje dag och följer er kamp.

Mina mirakelbebisar är nu 6 veckor gamla. Tiden går fort. Jag går ibland tillbaka i tråden och mina IVF-trådar och läser vad jag gick igenom under mina missfall, det är så otroligt att jag nu har två små bebisar som jag har kämpat så för.

Fortsätt kämpa, ge inte upp. Kram till er alla!

• Najje79
    M I M M I skrev 2012-06-02 15:24:38 följande:
    Underbart att höra Najje!! Tack för pepp, det är historier som din som gör att jag orkar lite till!

Kram
    Skönt att höra. Ibland är det lite känsligt att skriva om sin bebislycka, men jag vill inget illa med det, vill bara ge pepp så det är bra att du tar det så!

Kram!
  • Najje79

Kärt barn:

Jippie! Grattis till plus! Tror det är helt rätt att tänka i delmål, då blir det inte lika laddat även om oron finns där. Men njut nu, för just nu är du gravid!! Kram!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?