4 missfall.. Finns det hopp?
Trist stumpan =( Och trist för lod82 - vet precis hur det är när man liksom vet innerst inne men ändå lever lite på hoppet för vad ska man annars göra liksom? En abort? Hatar dom där dagarna när man får stå ut och bara vänta och vänta fast det ser illa ut...
Suck, så förbannat trist att det ska vara såhär =(
Min nya gyn sa att enligt forskning får i princip alla ett barn någon gång men det kan dröjja många, många, missfall och många, många år... Hoppas hon ändå har rätt även om det inte är så upplyftande nu.
Ibland vill man ha en spåkula men samtidigt så om jag hade vetat för 2 år sedan då jag aldrig sövts eller opereras en enda gång att jag skulle göra det 5 gånger under mindre än 2 år så vet jag inte hur jag hade tänkt.
Jag har fått en handlingsplan som jag tror mycket på men känner att jag just nu inte orkar ge mig in i cirkusen igen, vill bara vara ett tag och fokusera på det barn jag har. Iallafall nu över julen.
Läser bloggar istället och är avundsjuk på alla som tar det så självklart med vul och hjärtat slår, önskar det kunde vara så här med. Att hjärtat slår i vecka 6-7 och sen kan man slappna av och titta på vagn... Avundsjuk på oskuldsfullheten liksom. För mig kommer nog ultraljud aldrig vara något roligt längre, drömmer fan mardrömmar om att jag stirrar på den där stilla skärmen och så sjunker det in att det gick inte den här gången heller.
Men antingen blir man knäpp i huvudet eller så skrapar man upp sig själv och tar nya tag.. som alla ni här =)