Inlägg från: Söte79 |Visa alla inlägg
  • Söte79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hejsan tjejer! Har följt er tråd ganska länge nu, hoppades komma med för längesen! Men nu efter 10 st IVF är jag äntligen gravid och i vecka 12. :0) Jag vet att många är hög gravida nu men kanske får man vara med ändå?! Några av er känner jag till sen andra trådar. Respekterar och förstår om jag är liiite "sen"! Kram

• Söte79

Tusen tack för alla grattis!! Och för att jag får vara med. :0) Vi har inte berättat det för någon ännu... Jag är allt för rädd att något ska hända, så det är skönt att få prata med er. Hoppas dagen kommer då jag vågar berätta. Börjar bli lite svårt att dölja det dock... Börjar bli lite tjock!

• Söte79

Tack!! Problemet är att jag har blödningar hela tiden. Men går på UL en gång i veckan och bebisen mår toppen!! :0) Sparkar och viftar med armarna. Ska på UL på fredag igen och då går jag in i vecka 13! Åh, vad jag längtar efter sparkar och att känna liv!!

• Söte79

Dels står jag på Klexane sprutor som är blodförtunande och sen har jag haft en hinnavlossning som det blött av. Men den ser mycket bättre ut nu! Jag är bara så glad att jag kommit så här långt! Så sent som i lördags fick jag ut en klump stor som en knuten hand, får panik men är så otroligt lättad varje gång jag ser min böna!!

• Söte79

God middag!! Är det någon här inne som prövar ingefära tabletter mot illamående?? Är nästan desperat. Tycker det skulle lagt sig i v 13 men mitt började typ i v 8...

• Söte79

Oj... V 25.. Och sen tillbaka... Usch jag hoppas mitt går över.. Tack för svaret!

• Söte79

Vink till dig Enya!! Och kram till alla er som önskat mig lycka till och välkomnat mig till tråden!!

• Söte79

Hej Innana!! Vad kul att du också är här! Vågade precis mig hit.. ;0)

Ego: herregud vad illa jag mår.. Är säker på jag är magsjuk varje dag. Ingen risk att jag inte lägger på mig iaf... Måste äta annars är det förfärligt!! Vi var på UL idag. Går in i v 13 idag. Bebis hade det så bra så och levde rövare! :0) På tisdag är det KUB/NUPP dax. Jag har egentligen tänkt att hoppa det men nu gör vi vara det... Åh vad det är härlig att se sitt pyre!! 5.5 cm lång idag från huvud till stjärt! Kram tjejer och trevlig helg.

• Söte79

Usch vad jobbigt för din vän Jis... Det är just därför vi har tvekat med KUB/NUPP.. Nu blev jag tveksam igen... Hoppas hoppas det går bra för henne. Tror inte jag kan föreställa mig hur hon känner sig nu. Hur ska man kunna ta ställning?? Så känner jag. Vet inte hur jag skulle gjort.
    Kram.

• Söte79

Med risk för att låta helt knäpp så måste jag fråga er en sak... Glömde fråga min läkare idag. Så nu bara frågar jag... Kan man känna att livmodern blir hård redan nu?? Så fort jag rör mig mycket så känns den hård. Kan liksom känna att något blir annorlunda.. Är jag helt ute och reser?? Tack på förhand!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011