Inlägg från: Söte79 |Visa alla inlägg
  • Söte79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Fy vad jag mår... Sovit ca 2 timmar i natt för mina ben och hosta och nu nästan ångest för RUL om exakt 13 min... Tänk om något är fel.. Vet inte vad jag tar mig till då..? Usch, tack gode gud för min underbara man. Och er klart!! Lyssnar och skriver i alla lägen. Tack!

• Söte79

Nu är vi klara på UL!! Allt såg fantastiskt bra ut!! Min magkänsla visade fel och vi väntar en fantastisk liten dotter!!!! Jag gråter av lycka för allt var perfekt!!!!

• Söte79

Tusen tack!! :0) Jag svävar på moln. Inte just för flicka men för att allt var helt perfekt!! Känns som en tung sten föll från hjärtat!!

• Söte79

Lite ego från mig: har dragits med hosta, förkylning och feber nu i 4 veckor. Ätit penicillin 10 dagar men utan större verkan.. Igår hostade jag sönder ett revben och idag börjar jag på en ny medicin... Är så otroligt sliten hela tiden. :0( Har ett hb på 9.3 och här i Norge börjar man nån form av utredning om värdet går under 9. Så det är väll inte jätte konstigt att jag är trött.. Lilla tjejen i magen verkar må bra vilket är det viktigaste, fick lyssna på hjärtljuden idag! Hon ger mig små sparkar nere vid urinvånarn då och då och det är FANTASTISKT!! Kram på er!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011