Inlägg från: Söte79 |Visa alla inlägg
  • Söte79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Stort grattis Ninina!!! Underbart!!

• Söte79

Men ninina... Du vill väl ha den lille..? Kan ni inte försöka lösa det på något sätt? Jag säger absolut inte vad som är rätt eller fel. Jag bara tänker på dig..

• Söte79

Fy Ninina, du sitter i en otroligt jobbig situation... Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig till det bästa för dig!

• Söte79

Gratulerar MissCat!!

Jag stört blödde mellan v7-10! Sen har jag blött sporadiskt fram tills nu i v30. Men i magen bor en frisk och kry flicka. :0)
    Tror det är ganska vanligt med blödning efter vad jag har läst.

Njut av din graviditet!!
    Kram.

• Söte79

Välkommen hit Knytet!!

Jadå jag har haft både huvudvärk och blödningar! Tror att det är många som får huvudvärk av alla hormoner som är i omlopp!

• Söte79

Usch.... Det var otäckt för dig...
    Underbart att allt såg bra ut med lille bönan som var kvar!!

• Söte79

Jordgubbe- jag tror inte du har långt kvar alls! Det kommer säkert komma igång snart. :0) Du får försöka aktivera dig lite idag även fast jag vet att du sliter... Om du inte kan gå tror du att en liten cykel tur hade varit något alternativ? Eller varför inte en liten färdknäpp? ;0) Håller tummarna för att det är din tur i det närmsta!!

• Söte79

Här är en till som har jätte lågt blodvärde. Jag fick järn intravenöst förra veckan. Den behandlingen får man 3 dagar i rad. Man mäter lite annorlunda i Norge. Men iaf ska man ligga över 11 och jag hade 8.1. Nu ligger jag på 9.2.

• Söte79

Nej, det är lite trasigt.... Men jag kämpar på. Tack för dina fina ord!!{#emotions_dlg.flower} Har jag inte helt fel för mig så gångar man mitt värde med 9 och något... Men jag ska fråga nästa gång.

• Söte79

Tack snälla Jis!!! Jag kämpar för något så otroligt önskat, när jag tänker så då blir det lättare!! :0)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011