Inlägg från: Söte79 |Visa alla inlägg
  • Söte79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Men Gud vad söt Waldemar är!! Åååååh, jag längtar så mycket efter en bebis!! Min känsla säger att vi får en pojke... :0) Men alla andra säger flicka. Hahaha, hur ska dom kunna veta det?! Men idag har vi bestämt vilken vagn vi ska ha iaf!! Känns så mysigt att hålla på min älskling och jag.

• Söte79

Man får lust att pussa hans lilla mun! :0) Vi ska beställa en bugaboo donkey. Den tycker vi är super fin och mycket större än camelonten. Så en sån blir det. Vad har ni för vagn och är ni nöjda?

• Söte79

Förresten tycker jag Waldemar ser jätte liten ut!! Men förstår att ni ser att han har vuxet!

• Söte79

Jätte fin vagn Jis! Tycker dom flesta vagnar på marknaden nu är snygga. Men efter att kollat, klämt och läst om vagnar i snart 7 år!! (tragisk är jag) så stor jag att vi hittat rätt.

Ja, jag vet inte hur det stämmer det dör med magkänslan egentligen men har hört att de flesta kvinnor har en inre känsla som stämmer rätt bra. Fast om jag ska vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte! Kanske för det är helt oviktigt för oss... Efter 7 år vill man bara ha ett barn! :0) Och nu ser det ut som den finaste gåvan kanske kommer i juli!! Wiiiii!!!

• Söte79

Jo, så är det Kelsson! Vi är nöjda med vårt val! Jag vet inte vad det blir... Har nog egentligen ingen känsla. :0)

Jag mår också illa.. Mest på kvällen men ganska jämnt över dagen. Men nu har jag köpt akupunktur armband och tycker de hjälper lite! Iaf så jag vågar mig ut utan kräkpåse. :0) Vi ska göra KUB på torsdag. Absolut sista dagen.. 13+6! Men hade bestämt att inte göra det men obestämde oss i sista minuten. Är nervös för det.

• Söte79

Hoppas du menar att du sprack och syddes vid förlossningen och inte efter sexet?!

• Söte79

Nu känner jag mig lite annorlunda... Jag har otroligt stor lust... Och kan faktiskt ha det varje dag om han vill... Kanske ändrar sig. Men det viktigaste är ju och följa sina egna känslor och att mannen respekterar det. Alltså vi har inte sex varje dag men var tredje iaf.

• Söte79

Vi har dessutom blivit som förälskade tonåringar! :0) Helt underbart. Till sommaren har vi varit gifta 10 år och jag iaf har alltid varit väldigt fysisk. Men nu sen jag blivit gravid så är vi tonåringar igen. Vi fnittrar, håller handen, sover i samma täcke mm. Hahaha! Och det är härligt!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011