Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Usch Vickan vad jobbigt för er.... Hoppas lillen kryar på sig snabbt och att det inte är något allvarligt! Kram.
Usch Vickan vad jobbigt för er.... Hoppas lillen kryar på sig snabbt och att det inte är något allvarligt! Kram.
Ninina stort grattis och hjärtligt välkommen!
Vad underbart Masdadillan!! Helt fantastiskt!! Grattis. :0)
Det har jag med! :0)
Det måste vara så olika med sparkar när man har moderkakan i framväggen. För jag känner sparkar väldigt hårt och har även filmat när hela magen gungar pga sparkar. Min väninna som väntar tvillingar och också har sin i framväggen känner knappt något alls. Men här ligger min man och känner väldigt hårda sparkar. Så olika vi alla kan vara! :0)
Absolut Speck! Min väninna var orolig ett tag när hon såg min mage gunga men hennes med två stycken i knappt kände något. Men hennes läkare lugnade henne helt och sa just att alla är olika och det är bebisar i magen också! Så allt är normalt! :0)
Det får du helt säker Inanna!! Som sagt både jag och min bästa väninna har också den i framväggen och hon känner i princip inget medans min mage gungar. Och det är lika normalt i bägge fallen! Jag kanske föder ett barn som är överaktivt... Hjälp!! :0) Tror att man bara ska acceptera att vi är olika och känner olika! Kram.
Grattis ninina!!
Ninina- jag är ett levande exemplar på att det absolut inte behöver vara kört!! Jag stört blödde i Thailand i v 7-8! Och har blött från och till genom hela graviditeten. Är nu i vecka 27 och min prinsessa mår hur bra som helst!! Så ge inte upp hoppet utan åk till gyn akuten och be om VUL! Kram och håller tummarna!
Jag hade bara åkt dit nu direkt! Ingen som kan neka dig hjälp...