• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: ja fina bilder, skönt att komma i kläderna med råge!

Massadillan: ja så är det med bebis och barn, tiden bara rusar iväg. Snart kanske du får börja en föräldragrupp, det tyckte jag var kul, att träffa andra och prata och lufta med.

Ego, var hos barnmorskan idag, bebis tyckte inte om dopplern, sparka på den. Livlig krabat

Hoppas ni andra mår bra.

• 7879

Kelsson: Ja tack, det verkar vara en rörlig liten en som vil ha sin plats för sig själv!
    Knytet: JA verkligen, var lite svårt att inte skratta!
    Skönt att du har fått svar på vad det är och hoppas verkligen att du får tillbaka känseln sedan!
    Hur mår du för övrigt, känner du av bebben mycket nu?

• 7879

Konstigt, ett tidigare svar finns inte. Hm, jaja...

Knytet, jo nu känns sparkarna och vändningarna ordentligt vilket är skönt. Mår för övrigt bra, men lite kvällstrött.

Naijje, men gud vad söta! Grattis till dem båda.

• 7879

MissCat: Så roligt med en ny vagn och skönt att ha handlat på sig det mesta!

Om någon är intresserad av att ta en lunch eller fika så är jag i Stockholm på tisdag, på förmiddagen från ca 10.00 till ca 13.30.

• 7879

Kelsson: Ja så är det ibland, får ta en annan dag kanske?

Inanna: Åh vad söt hon är Lilla Li!

MissCat: Ok, koll av urinen eller? Vill du fika någonstans så hör av dig.

Ja jag har de mesta kläderna men shoppade lite ullunderställ nu då det lär vara kallt i Jan, febr. Alltid lika kul att shoppa!

• 7879

Kelsson: Vad kul, vi har också en Emmaljunga classic sport som vi tycker mycket om! Vad bra att allt är bra med Jenni förutom förkylningen då!

Massadillan: Kul att hra av dig och att ni mår bra.

MissCat: Ja det var väldigt trevligt att träffas på lunch, gör gärna om det och som sagt gärna med fler som är intresserade.  Har iallafall en vardag i veckan ledig  även om jag oftast bokar upp mig
    Vad skönt att det var ett bra samtal, men jobbigt med ovissheten att inte få ett datum, men är väl bara att tänka att det är ju så det är annars. Hoppas nu att ditt blodtryck håller sig i schack och att du får må någorlunda bra!

Sunseed: Roligt med handlingslista och det är roligt att handla! Håller med Kelsson- titta på vagn direkt efter v. 12 för det tar tid att bestämma sig + ofta lång leveranstid. Håller tummarna för att allt ska gå bra nu!      

• 7879

Sunseed: härligt när man kan skratta åt det efteråt! Jag har också haft lätt att tappa humöret och lätt för gråt, men tack och lov inte så farligt. När var det du skulle på VUL? MissCat: vad skönt att de har koll på dig, men jobbigt att blodtrycket stiger och att det är protein i urinen. Förstår dina tankar om datumet för kejsarsnitt, hoppas att det löser sig på bästa sätt, att det går bra för bebisen att äta och att ni kan få åka hem till jul, om inte annat på permission. Kelsson: kan föreslå ett datum för träff längre fram, väldigt fullbokad just nu.

• 7879

Knytet: Vad kul med shopping, det blir man alltid glad över!
    MissCat: Tyvärr behöver jag ingen.
    Sunssed: Hoppas laktulosen hjälper, låter inget kul med sådana smärtor! Snart dags för VUL då, hoppas ni får se ett härligt pickande hjärta!

• 7879

Sunseed: Vilket bra tips och att det verkar hjälpa!
    Roligt att läsa tidigare inlägg från Najje och Kelsson om halsbränna, behöver ett gott skratt just nu så det känns bra. HAr själv klarat mig bra från halsbränna så det var skönt, däremot så mådde jag också illa och kräktes under förlossningen men det tror jag är vanligt. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011