• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Massadillan: Vad skönt att bebis ligger rätt och att blodtrycket är bra. Hoppas proverna i urinen ser bra ut nästa gång!

MissCat: Tack för hopp från dig! Vad jobbigt att du fått tillbaka UVIn, skönt att blodtrycket ligger bra iallafall och hoppas att det fortsätter med det! Låter härligt att ni känner sparkar båda två!

Ninina: Åh vilken upplevelse du har gått igenom, låter jättejobbigt. Hoppas kärleken fortsätter att blomstra och att du har hittat den rätte! Skönt att ni ligger på samma våglängd och vill ta det lugn båda två.

Najje: Förstår att du har att göra och att du har svårt att hinna skriva, hur mås det med familjen?           

• 7879

Oj vad här har skrivits om förlossningar, trevligt att läsa. Själv vågade jag inte prova lustgas för att jag var rädd för att må änna mer illa än vad jag gjorde. Körde akupunktur och det fungerade ett tag. Sedan blev det epidurel och det tog bort smärtan helt, funkade tyvärr för bra för jag kände inte krystvärkarna, så om det går att undvika nästa gång så gör jag det.

MissCat: Jobbigt att må så dåligt, hoppas det blir bättre!

Imorgon är det dags för fostervattenprovet för mig.

Inanna: Grattis från mig med!

• 7879

Tack för alla tummar. Nu är provet gjort och om 7-10 dagar skulle vi få svar så några dagrs jobbig väntan. Tänkte vara hemma från jobbet i några dagar, men de ville inte sjukskriva så jag får hitta på mig sjuk, bara sjukt svår fantasi och att inte tala sanning. Ianna, verkade om du hade samma effekt av epiduralen som jag fick. Jag gick också sönder, men tyvärr sp sydde dem inget bra så jag måste sy om det. " vad härligt det låter med babyoft och vad sköntcatt du kan amma! Massadillan, förstår helt in oro. Lyssna du på kroppens signaler så hoppas jag att allt går bra, spännande tid som väntar er!

• 7879

Massa: ha gav mig ett gott skratt bär jag läste bowlingklot, ja jag tror det är olika hur fort det går, hoppade tiden till den kommer går fort. Ja, fast jag brukar aldrig bli magsjuk... Tror jag kör på huvudvärk och min ichias...

Tack alla för tummarna, ja visst kommer det bli en jobbig väntan.

Misscat. Skönt att bli sjukskriven, jobbigt med din uvi, hoppas du mår bättre snart.

• 7879

Knytet: Ja skönt att provet är gjort och jag hoppas att provet är bra, men så jobbig och nervös väntan- ja visst kommer det gå att njuta mera när väl svaret kommer!

Vad jobbigt med din ichias! Vad härligt att det bara är 1 vecka kvar till RUL för dig, det är verkligen härligt att se pyret och spännande att ta reda på kön! Mitt RUL är om 2 veckor och jag hoppas så att den fortfarande mår bra då och att svaret som sagt är bra.

Kelsson: Vasd härlig hon verkar vara Jenni! så underbart med barn och att man kan se egna egenskaper i dem! Min tös började på förskola igen idag efter långt uppehåll, se hur hon är när hon blir hämtad, lämningen hade gått ganska bra, fast lite ledsen blev hon.    

• 7879

Massadillan: ja men så frågar de, brukar typ aldrig vara sjuk så ja, fick ta till en liten lögn. Har njutit av solen idag, hoppas kunna sova bättre inatt än vad jag gjort de senaste nätterna. Ja du har säkert rätt, snart RUL.

Förstår att du måste längta något otroligt nu!

Misscat: ja svårt att bestämma namn definitivt innan de kommer ut, förresten var det Knytets namnförslag, men fint!

• 7879

Haha jag det där med graviditetsminne känner jag också igen 

Och ja det har varit skönt med sol och avkoppling, har så svårt att sova fast jag försöker att ta bort dumma tankar, så ont i huvudet har jag fått hoppas kunna sova bättre inatt.  

• 7879

Massa: mitt vatten gick på kvällen, men värkarna kom först flera timmar senare. Det där kan vara väldigt olika. Kelsson: ja det hoppas jag också att jag gör. Haft en skön dag idag, träffat en gammal vän, men nu känner jag mig trött precis lagt Elin.

• 7879

Fick ett trevligt brev i brevlådan idag, inga kromosomfel på bebben, så skönt att ha fått svaret till helgen. Imorgon blir det tvåårskalas för vår tjejvsom fyller år så nu behöver jag inte dölja magen. Längtar såklart till RUL med, men nu ska det mycket till för att det inte ska gp bra. Massa: ja du känner verkligen när det är dags, när värkarna är starka och kommer regelbundna.

• 7879

Kelsson och MissCat vad roligt att ni bor så ni kan träffas! Ja känns verkligen som en lättnad med svaret, tack för ert stöd. Kelsson, ja det låter verkligen som hon är en fin tjej! Knytet: åh snart är det RUL för dig, förstår dina orostankar, de hör till. Ska se att pyret därinne mår bra! Jobbigt med att ditt ben domnar, hoppas att det blir bättre. Massa: ja förstår att du längtar, man vill ju hellre att den kommer för tidigt, vill ju se vad man går och bär på! Speck, tack ja det är så skönt.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011