Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Aurora: Hahaha, vad uppskattat DET hade varit då! "Oj, vad gammal du har blivit, ja nu ser man verkligen alla rynkorna"

• Najje79

Speck: Jag och maken har suttit och ojjat oss över din sötnos till son... han är ljuvlig!

• Najje79

Lindis och dealiy: GRATTIS!! Åh vad härligt att allt såg bra ut!
    Fast nu börjar jag nojja att mina var så små (bara 7mm) när era var nästan en halv cm större! Tänk om det blir MA! Jag är jätteorolig och har varit det senaste två dagarna.....

• Najje79

dealiy och Lindis: Jag gjorde VUL i v 6+6, så nästan en hel vecka innan er, så då kanske det inte är så konstigt.
    Bara jag som nojjar.

Drömde i natt att jag skulle leta reda på en man, var tvungen att göra en väldigt invecklad hinderbana på vägen. Till slut hittade jag mannen som var en älva (??) och han sa "Du är inte gravid längre". Gissa om jag mådde dåligt när jag vaknade och nojjar över MA...

Eileen: Sicken en tanta då!!! Hur tänkte hon? Helt sanslöst hur en del människor beter sig!

Aurora: Nu är jag i v 8+2, Vul gjordes i v 6+6. Nästa VUL är på tisdag när jag är i v 9+0. Skönt att se ett slut på jobbandet. Det är du väl förtjänt!!

• Najje79
    Lindis1974 skrev 2011-09-22 19:11:12 följande:
    ja det är ju egentligen pytt lite skillnad. Jag var i v 7+2 i dag och 4 mm större. Tror det växer typ 1 mm per dag nu så det känns som om du låg helt rätt:)
    Tack för lugnande ord! Kramen och grattis igen till lyckat VUL!
  • Najje79

Strössel: Usch vad mycket som ska hända dig just nu. Blir ledsen över din mammas kommentar, min pappa kan vara likadan, jisses vad många gånger han har fått mig att må dåligt med sånna kommentarer! Hoppas verkligen att det löser sig utan för mycket strul! Styrkekramar och grattis till v 37 Hjärta

Kel: Fin mage i en fin klänning! Längtar efter min bebismage!

kasa: har du eget företag? kan inte din man ta pappadagar och du jobbar de dagarna? Eller jag vet inte, är inte så insatt, men det kanske skulle gå? Kramis!

Ego: Nojjar fortfarande över MA, men illamåendet och halsbrännan och magvärken säger mig annat! Igår och idag har det varit väldigt illamående, jiiippiiieee! Min man tittar lite konstigt på mig när jag säger "Åh, vad skönt, vad illamående jag är"! Glad

Ha en bra dag och en underbar helg alla fina tjejer!

• Najje79

Har varit borta hela helgen och har nu läst igenom allt, men kan inte för mitt liv komma ihåg att kommentera
    förutom

Vickan: Vilken fin bild. Du är otroligt vacker och har en jättefin familj!!

Hoppas alla mår bra, jag har varit illamående och trött, vilket inte alls passat då vi varit hos svärföräldrarna. Vi har inte berättat ännu, men det är tur att jag har världens bästa svärmor som tagit hand om mig hela helgen då hon trodde jag höll på att få influensa, vetekudde på ryggen, kalla handdukar på pannan och massa omsorg och kramar gör inte fel... hmmm, undra vad man ska ge henne som tack... tror ni hon blir glad om hon få bli farmor åt tvillingar Flört

• Najje79

Nytt VUL imorgon, hoppas så att det fortfarande pickar två små hjärtan därinne! Lite nervös är jag allt, maken är supernervös. Allt känns bra, men man vet ju aldrig...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011