Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Enya: vet hur det känns, men det kommer att gå jättebra!!!! Kramis!

Jis: Vilken gullig kille du har! Jag har inte ens en iPhone... Skäms

• Najje79
    Jis skrev 2011-09-19 22:58:09 följande:
    Najje: jag vet, hållt ihop i 10 år, gifta i 7...:)
    Precis som vi!
  • Najje79

Kelsson: Bra du skriver om magstorlek, precis så är det!

Enya: Det är nog vanligt att illamåendet kommer i v6, tycker inte du ska oroa dig, andra mår kanske lättare illa än andra. Jag mår lite småilla men har bara kräkts två gånger, å andra sidan kräks jag aldrig annars, åker aldrig på magsjuka eller liknande, så man är nog olika helt enkelt. Kram

Eileen: Vad skönt att allt såg bra ut och att värdena var bra.

Ego: Går in i v 9 idag! Har aldrig kommit så här långt innan.

• Najje79

Kellie: haha, ja så är det! Dessutom har jag inte gått upp något sedan ÄP, däremot gått ner ett kilo vilket jag tror beror på uteslutandet av socker, jag trodde verkligen att hade gått upp så jag hoppas att detta kommer att gå vägen ...med kilona menar jag!

• Najje79

Kelsson: bantar absolut inte, men försöker äta nyttigt och regelbundet. Kommer utan tvekan vara en flodhästx2 innan jag är färdig... Skrattande Alla andra gånger jag har varit gravid har jag alltid plussat med några kilon bara fram till v 7!!!

• Najje79

kasa: ajajajaj... jag har alltid använt hårborttagningskräm och hyvel, men har slutat med krämen sedan jag började ruva. Har bara rakat mig hittills, gör det nästan varje dag för att slippa inflammerade hårsäckar, vilket jag får om håret blir för långt. Har funderat på att gå till salong och vaxa sedan när man inte ser längre...

• Najje79

Kelsson: Har dille på äpplen just nu, så det är det jag äter mellan måltiderna...

• Najje79
    anderska skrev 2011-09-20 13:17:43 följande:
    Jag har dille på saltgurka och nyponsoppa, känns ju inte direkt som en klockren kombination :p Äpplen låter ju gott Najje, och nyttigt!
    Vaddå, inte tillsammans väl???

Har ett sug efter polkagrisar, men det är nog mest för att jag inte ska äta socker... inte för att polkagrisar har varit en favorit förut, men det kanske är för att inte ens vågar tänka på choklad... Obestämd
  • Najje79

Speck: Tycker det är jättekul när tittar in och uppdaterar. Såklart blir det mer sällan när du har en liten kille att ta hand om. Bra upplägg du och din man har gjort, man får nog hitta sin egen rytm. Inga fler blodiga flytningar än så länge, hoppas att de håller sig borta!

Aurora: BRA att du sjukskrev dig, kom nu iväg till doktorn så att du får en heltidssjukskrivning, så att du orkar gå i många affärer i Gbg med mig Flört. Ta hand om dig!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011