-
Hon frågade honom två dagar innan bröllopet om han ville dra sig ur, det var helt okej, de har varit tillsammans så länge och det var mest han som hade velat gifta sig, men han sa att han ville genomföra det... han är inte frisk!Lindis1974 skrev 2011-09-28 21:36:11 följande:Najje: fy fan... Varför gifte han sig? Vilket fegt kräk.
-
Hon är stark, men det kommer säkert att ta tid.Lindis1974 skrev 2011-09-28 21:39:45 följande:Det är för sorgligt. Hoppas din vän kommer på fötterna snabbt.
-
Vickan: Häftigt, bara 11 dagar kvar!!! Åh, vad spännande!
Speck: Loke blir bara sötare och sötare ju!! Är han mest lik dig eller din man??
Ja, min kompis har verklige råkat ut för de två största rötäggen, det är ju liksom dubbla svek... finns inte så mycket att säga mer än att låta henne älta.
När jag kom hem idag stod det sex stora röda rosor i en vas, jag fick dem för att min man "är så stolt över allt jag har gjort och genomfört de här åren, all smärta jag har utsått om och om igen och för att han är så överlycklig att det äntligen har lyckats". Det var precis vad jag behövde efter en skitdag på jobbet. Vi brukar inte ge varandra saker så, jag har köpt blommor fler gånger till honom än han till mig... Men jisses vad glad jag blev! -
Jordgubbe: Blir alldeles glad av ditt inlägg! Kul att ha dig här. Jag fick komma in på första VUL i v 6+6. Sen igen 9+0. Såg små hjärtan slå första gången. Hur mår du annars förutom illamåendet?
deaily: Visst blir man glad, jag började gråta och kunde inte sluta krama honom. -
Enya: GRATTIS!! Åh vad härligt att få se lill*n! *Lycka*
Hade också gärna träffats i Sthlm, men håller med NN81, lite långt att åka från Götet. Men vi västkustare skulle kanske försöka oss på en träff nångång. Hur många är vi? -
Såklart att hon kan!! Och om någon annan vill ta sig till Göteborg på tisdag 4/10 runt 15-tiden så hade det varit jättekul!Aurora1979 skrev 2011-09-30 22:00:48 följande:Najje: Vi har ju en dejt inplanerad redan så NN81 kan ju hänga på där om hon vill?? :)
-
NN81: Håll det öppet, vi kommer med säkerhet att träffas fler gånger, kanske Aurora har med sig bebisen då!
Vi ses nog på Nisse (tror jag?) Kanske ska vi inboxa varandra våra mob-nr, lättare att hålla kontakt via sms.
Det hade varit jättekul om du hängde på!
Carlan: Jag som har tummen mitt i handen är grymt imponerad över dina kläder, jättefina!!!
Aurora: Du är sjukskriven från jobbet just för att du inte orkar med det. Självklart ska du få må bra hela tiden och nu är det snart dags att föda, då är det jätteviktigt att vara utvilad. Njut nu de sista veckorna, strunta i vad folk säger, de hade med säkerhet aldrig klarat av det du har gått igenom och hade inte orkat jobba så länge som du har gjort! Jag tycker du ska ta hand om dig och bebben nu! Kraaam! -
Aurora: Vilken jättefin blid på dig! Härliga färger i träden och du passade jättebra i den klänningen!
Har inboxat dig.
dealiy: Ja, dessa humörsvängningar! De är inte lätta för någon! Ibland är det bra att rensa luften, men försök att släppa det sedan. Kramis! -
Lulis: Grattis till v 20!
-
dealiy: haha, här bråkar vi om att maken tar på mig alldeles för mycket, hela tiden och jag orkar inte! Men mycket beror nog på att jag alltid har någon nära mig på jobbet ibland tom äter jag med någon liten ledsen i knät och då vill jag bara vara i fred när jag kommer hem...