vinterbebis12 skrev 2012-01-10 09:23:02 följande:
Låter underbart! Vad gör du och alla andra som är föräldrarlediga på dagarna? Hinner man med mycket eller är det mest amning?
Hm, igår så var det amning vid 7, sen sov vi en sväng till 9, sen var det amning kl 10, sen sov W, då skurade jag golven å plockade ut diskmaskinen, sen var det mat igen kl 13, sen somnade han igen, då la jag honom i vagnen å tog en timmes promenad med en kompis, sen gick vi upp till henne (bor i samma hus) å fikade, vid 4 fick jag väcka W för att han skulle äta, sen somnade han igen...å sen gick vi ner till oss å då kom min man hem...
Idag har det ammats kl 7, och nu kl 10, vi har tränat på att vända huvudet och legat ett tag i baby-gymmet å slagits med saker som hänger ovanför en :), nu sover han igen, jag har precis tränat lite å nu ska jag ska passa på att duscha å klä på mig. Ska gå till vårdcentralen efter 14.30 ska kolla mitt blodtryck, sen ska vi passa på att amma uppe på BVC å ge ersättning å sen ska vi ta en promenad å sen in till stan. Där ska W träffa sin pappa å jag ska äta middag med en kompis för att sedan träffa mamma en snabbis...
ja dagarna går, men här sitter jag kl 10.54 fortfarande i pyjamas...sånt är livet. Mkt av tiden går åt till att mysa å lära känna varandra å äta...