Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lulis, bomull helt klart, väldigt skönt.
Lulis, bomull helt klart, väldigt skönt.
Luella:det känns överjävligt, verkligen. Vill ju kunna amma, men till vilket pris? Har läst om de tabletter man kan få, bieggekterns är tydligen hemska. Tror det är bäst att trappa ner. Usch, har stor gråtit halva kvällen, varför vill det sig inte??
Nu har jag varit på BVC, W vägde och mötte W, han är nu vid 7 veckor 61 cm lång och väger 5.5 kilo. Skönt att han går upp bra, så snart har han gått upp ett kilo sendan han föddes.
min BVC sköterska var helt inne på min linje med amningen, jag ska börja trappa ner, det kommer spänna i brösten ett par tre dagar sen är det över. Så idag har jag ammat 2 ggr hittills och det känns ok.
Sen var det besök på SÖS, mitt blodtryck var toppen, så nu kan jag sluta med tabletterna. Sen pratade vi om min diabetes, eftersom jag ska sluta amma så kommer jag kunna börja ta mina tabletter, toppen!
noooo, jag har precis bokat upp mig den 2:a, bummer..ska försöka byta.
har lagt upp fina kort på W i bloggen
Så, nu kan jag den 2:a, men frågan är vart vi ska ses?
Idag är vi på barnvagns bio, så roligt!
Luella, hur gammal är lilleman? Vi har en spjäldäng som vi tagit bort ena sidan på, den sitter inte fast i min säng utan står kloss intill. Vi har sånna Vyssanlull och dom är toppen tycker jag! Barnvagnsbio var en succé, w sov hela filmen! Det var en paus i mitten och dom hade skötbord å micro och så fick man ta m barnvagen in. Ljuset var bara dämpat och ljudet lägre! Toppen!
Luella: kul att han är 5 v äldre än W men väger bara 0.5 kilo mer och är 1 cm kortare:) kul att se hur individuella dom är! Vi var på Bio Rio i Hornstull, dom har barnvagns bio varje tisdag. Idag dpg vi Pojken med cykeln, rätt märklig men ändå :)