• Jis

Dom är väldigt fluffiga å W gillar dom. Köpte en till vagnen och en till sängen. Snabb leverans var det oxå.

Åh, lilla-skrutten har upptäckt sig själv i sin egna lilla spegel, han är helt fascinerad :) 

• Jis
    Luella skrev 2012-02-07 00:17:31 följande:
    Men kan man bara använda kudden tills barnet vänder sig (enl Minimindus)? Varför då?
    Det är det jag inte fattar riktigt, varför kan du inte använda den sen?
  • Jis
    Vickan I skrev 2012-02-07 07:34:19 följande:
    Luella - de vill inte ta ansvar för om bebisen vänder sig och får ansiktet ner i kudden och då inte kan andas.

Nu blir det ego-gnäll så läs på eget ansvar haha. Här hemma är det fortsatt feber, men inga mer kramper. Dock sade jag till maken att han inte fick åka iväg på jobb som tänkt i tre dgr då jag inte vill vara ensam på nätterna med en bebis som inte sover/skriker och Alvin med hög feber. Vi måste även på söndag ha ny visning på lgh, då köparna vi har ej får sin andra lgh såld, så de måste sälja vår lgh istället. Trött, men vi krävde iaf att de får bekosta städfirma innan visningen. Blir mkt för oss fixa ändå. Sedan ringde mäklaren på nya lgh och sade att kaklet trillar ner i badrummet så nu måste vi komma fram till ett nytt avtal med säljarna hur detta ska lösas. Ahh vill bara få gå och lägga mig ensam någonstans där det är knäpptyst och soooova i flera dygn.
    Men gud va meckigt allt låter Vickan. Så dom som köpt er lght har inte fått sin såld så därför måste dom sälja er? Låter jobbigt.
    Å som grädde på moset det där med kaklet, va sjutton.
    Sköntiaf att Alvin inte krampat nått mer, du får se det så. Även fast att det är svårt såklart. 
  • Jis

Jag såg inlägget och det är klart att det är så. Men då kan man ju typ inte ha någon kudde alls känns det som.

Tråkigt läge för dom som köpt er lght, men vad gör man...å jobbigt för er att hålla på att mecka med det... 

• Jis

Haha, herregud Vickan, dom är inte stalkers då?

Återkontrollen gick bra, vi pratade om förlossingen osv. Skönt, men ändå veodigt, jag träffade min BM nästan varje vecka under 9 månader. 

• Jis

Speck: hon frågade om knipövningarna, å jag ljög kanske liiite att jag försökte...ibland :) Jag har iaf laddat ner en ljudfil från Tena tror jag det är om hur man ska hitta det rätta knipet Me jag kan minsann knipa strålen fint ;)

Vickan, så kan det ju vara såklart...spännande.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011