Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ni som väntar barn och inte har köpt spjälsäng osv...jag har en kollega på Lidingö i Sthlm som ger bort spjälsäng med alla tillbehör(vyssanlulltassar) och mobil gratis om ni kommer å hämtar det.
Ni som väntar barn och inte har köpt spjälsäng osv...jag har en kollega på Lidingö i Sthlm som ger bort spjälsäng med alla tillbehör(vyssanlulltassar) och mobil gratis om ni kommer å hämtar det.
härligt Aurora att allt såg bra ut! Jag önskar jag gått nera alla mina grav-kilon, gick upp 16 å har gått ner 12..gick upp 2 under jul ''hoppas att promenaderna ska hjälpa,
Nu har vi ammat en sista gång, så fint. Bra m mjölk (efter nästan 14 timmars ibte ammande/pumpande, säger ju en del om nängden), inget skrik utan bara fint! Känns bra att avsluta såhär!
Vart ska vi ses den 2:a, jag kan ta mig typ vart som helst...så säg ni
Så fin mage Najje...
Samma här Kelsson, jag fick ut 13100 kr från FK..det är hälften av vad jag brukar få ut en vanlig månad. Jag har bestämt mig för att behålla ALLA kvitton denna månaden för att verkligen se vart pengarna tar vägen..det springer lätt iväg när man tex små-handlar på ICA osv..
Oj, jag har inget att jämföra med, bara min vanliga lön..det kanske inte är så dåligt ändå..jag har ingen aning :) Jag får ett tillskott av mitt jobb på 1300 kr denna månaden oxå (kommer dock nästa) å det kommer sitta fint.
Jag måste bara tipsa om helium-ballonger...jag fick en av en kompis som testat detta på sin dotter, om man fäster snöret kring foten eller låter dom hålla i det så är det super spännande att se hur ballongen rör sig när man rör sina armar och ben W älskar den, ligger å kollar på den länge och igående.