• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Luella skrev 2012-01-30 10:13:09 följande:
    Jis: Kan du inte köra med ersättning i tetra när ni ska iväg? Jag har en tetra inanför jackan så den inte är iskall när den ska drickas.
    Det var ju smart, jag har alltid en reserv-tertra i skötväskan. Nu ska den innanför jackan helt klart. Tack för tipset.
  • Jis
    Luella skrev 2012-01-30 12:40:16 följande:
    Vi bytte från liggdel till sittdel när tjejen var 4-5 månader. Jag tycker att det funkar bra med Brio Go då sittdelen är ganska platt i liggläge.
    Det var det jag tänkte, inser att W kommer vilja se mer av världen och sen som sagt växa ur den, han är ju redan 61 cm vid 7 veckors ålder.

Ska till BVC och 8 veckors kontroll med läkare å allt nu, spännande å lite läskigt. 
  • Jis

W fick godkänt på 2 mån kontrollen, dock lite platt bakhuvud så nu blir det till att ligga på sidan å gå till sjukgymnasten.
    han vägde 5710 gram och var 63 cm lång, dvs upp 2 cm på en vecka :) 

• Jis

Smörgåstårta är lätt att göra. Tycker den Speck skrev om lät god :) Jag har gjort med formfranska som man tar bort kanterna på. Sen har jag haft smör emellan, sen olika fyllningar. 
    Här finns lite inspiration.
    www.smörgåstårta.com/

Kelsson: köp du fika om du vill, jag älskar att baka (är dock ingen hejjare på det, men roligt är det ).

Nu har vi beställt nya kuddar till W, dom ska tydligen ligga på Bollfiberkudde. Så nu är två nya påväg hem. Hoppas på det...å sen ligga mkt på sidan och mage. 

• Jis
    Luella skrev 2012-01-31 11:51:09 följande:
    Jag tar gärna med min egen lunch, har precis börjat på Itrim och ska försöka tänka på vad jag stoppar i mig

Det ska bli kul att träffa er!
    Åh, jag vill lära mig allt om Itrim, så var beredd på frågor :)
    Lättast är ju om alla tar med sig egen lunch... 
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011