Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Åh strössel. Vad underbart att höra. Stort grattis. Kul fira lite sådär. Vilken lättnad. Nu kan du se till att njuta stort av ert lilla mirakel. Kram
Åh strössel. Vad underbart att höra. Stort grattis. Kul fira lite sådär. Vilken lättnad. Nu kan du se till att njuta stort av ert lilla mirakel. Kram
Tack för pepp. Just nu har oron ändrat sig från ett ydligt fel som säger avbryt till att de inte kommer kunna se och säga ngt säkert så att denna terror kommer att fortgå. Typ att de ser ngt som verkar fel men att fler koller behöver göras så att vi ska fortsätta hänga i ovetskap en tid till först. Jag vet ärligt inte hur jag ska hantera tisdagen?! Kommer svimma, få panikattack, kräkas och gråta så jag skakar så att läkaren inte kan kolla och säkert allt typ samtidigt. Så skriver jag inte efter så tvångsvårdas jag på psyket.....
Men det är underbart att läsa om alla som det går bra för nu . Trodde jag skulle tycka det var lite jobbigt att alla är så lyckliga utom jag, men så är det inte. Vet att ni är nervösa med, så är det ju och lite hör ju till. Men nog för jag vet hur ni alla kämpat och längtat och jag unnar verkligen var och en av er en lycklig underbar tid som gravida och hoppas att jag kan följa er i glädjen snart.
Jis - Ja jag förstår det. Läkarna gör ju det de måste och sjävklart ser de ju till din hälsa först, men skrämmande är det. Läkarna har ju varit positiva i vårt fall och inte ansett att vi skulle avbryta tidigt, men ingen garanti finns ju och de har de ju också sagt. Men det gör det ju aldrig. Er scanning måste vara ungefär samma sak då. Men läkaren sade att vi var tvunga att vänta till v 20, nu blir det 19+6, för att man skulle se allt tillräckligt väl. Ja inte går tiden fort iaf.
kasa - Tack för du påminde mig lite. I paniken glömmer man lätt bort de saker som mitt i all denna soppa faktiskt talar till vår fördel nu när det är som det är.
Spets - Jag tar också fragmin pga tidigare (lääänge sedan) blodpropp i benet.
Strössel - Mitt krånglar också fortfarande.
Ja tur man har tid på fm. Skulle gärna haft 07.00 men för nöja mig med kl 10.00. Har sedan inbokad tid en trappa upp med min läkare på spec.mvc kl 11.00 efter screeningen. Antar att det är rutin om det blir tråkigheter?
Angående flytningar så tycker jag det varierar i perioder.
Tredjemaj - tack gulliga du. Härligt med semester. Skönt att det ordnade sig med recept också. Ha det gott :).
Nu ikväll kände även sambon lillskrutt*n buffa runt i magen. Häftigt, läskigt och allt på en gång.
Strössel - mår ok idag, tiden segar på, själv då? Måste vara så skönt att rul har varit för dig. Senaste dgr har jag känt lillkorven lite varje dag. Men bara när jag är still i soffan än så länge. Du behöver verkligen inte oroa dig om du inte känner ngt varje dag så här tidigt. Så den var fin i denim :) kul, blir nog så i både sitt och ligg här. Man kommer ju ändra sig några ggr till dock kan jag tro haha.
Så roligt att sambon också fick känna buffarna.
Ang cravings så varierar mina. Just nu är det kinamat?! Vill äta det varje dag haha. Innan var det kycklingvingar fr Mc Donalds. jag som gnällde att jag inte gick upp ngt vägde mig igår och har gått upp 4 kilo!!!! Ooops. Men går gärna upp 30 kg om allt bara går vägen :)