Speck - Usch då hoppas det gett med sig nu och att du kan vila. Själv har jag börjat åka på blygdbensfoglossning from hell REDAN och höll inte på att ta mig hem igen igår. På IKEA idag började jag nästan lipa när det slog till. Gör så jäkla ont och fasar över att behöva bli sjukskriven tidigt
.
Strössel - Var också och kikade lite idag. Jag hade en svart classic sport (endast sittvagnen) till sonen som jag älskade. Föredrar alla gånger lufthjul och gallerkorg så blir ett sådant chassi denna gång med. Kommer välja till citykorg och landar väl på ca 7000 kr vilket är ganska billigt om man jämför med buggan jag bla hade så sambon är glad haha. Är inne på jeans black men är orolig att den glänser för mkt? Men blir nog den och gillar jag den inte sedan så säljer jag den efter att jag använt den som liggvagn och köper en annan färg av 2012:orna
. Dock blir ju färgerna mkt mer begränsade vid sittdelen på en classic sport då det bara finns 8 färger att välja på mot city crossens typ 20....
Mammakläder körde jag bara "vanliga" toppar med sonen så hoppas det ska fungera denna gång med. Hade bara jeans (hm) och en kjol (PoP) som var riktiga mammaplagg. Håller med om att utbudet är kasst så är glad att det fungerar.