Härligt Kelsson med toppenkub, men det visste vi ju. Stor kram. Se till att hinna vara glad nu innan du börjar noja över nästa sak .
Strössel - Usch då vännen. Se till att vila och ta det lugnt.
Jis - Blodproven är ju ofta det som gör stor skillnad mellan resultaten på ett KUB-test. var blodproven som drog ner våra siffror också denna gång, då vi hade toppenmått på bebisen.
kasa - jag låg också några få dagar efter nu vid vår koll idag (tror jag). Men de sade att det var fullt normalt och inom ramen och att några mm på en hoppande bebis kunde göra att de skiljde i måtten och då antal dgr.
tredjemaj - Jo vi alla känner igen skräcken för att vul inte ska visa något. Men i de flesta fallen gör det ju det . Har tyvärr inget tips, tror man till stor del får uthärda och räkna ner .
EGO - Det gick bra idag. De var två stycken som gick igenom bebisen med UL samtidigt så inget skulle missas så det kändes tryggt. Allt gicks igenom jättenoga och vi fick se och räkna både fingrar och tår på lillfisen och se alla organ och ja allt som är på ett RUL också. Det var hjärtkollen som tog väldigt lång tid då den ska göras på ngt särskilt sett för dokumentation och då hade fisen tröttnat och rullat ihop sig till en boll. Dock bekräftade läkaren på spec. mvc att jag har ett ljumskbråck så blev sjukskriven heltid på en gång och tillsagd sängläge så inte hålet blir större! Troligt med en tvååring! Väntar på remiss till kirurgen för vidare koll om vad/om ngt måste göras. De opererar väl helst inte medan man är gravid? Har ett litet hopp att det ska vara ngt annat, men det är som det är. Kan gärna ha tio onda bråck eller vad som, bara beibs är frisk . Lyxigt problem idag känner jag.