7879, man behöver inte säga att man älskar någon om det känns konstigt eller ovant. Man kan visa det genom att finnas där, och att ställa upp. Jag pratade inte med min pappa på det sättet heller, men han visste. Och jag fanns vid hans sida in i det sista. Vet däremot att jag skickade ett sms till mammas mobil när pappa låg sjuk att jag älskade dom båda väldigt mycket o det läste hon upp för honom. Det kändes bra, så att skriva är inte dumt heller om inte annat för sin egen skull. Är säker på att din pappa vet vad du känner. KRAM
MissCat, JÖSSES vad söt han är. Lilla pluttesnutt :))
Inanna, härligt att höra ifrån dig. Mysigt att hon ska ha din dopklänning :). Förstår att det är tungt ekonomiskt för er, hoppas att det snart kommer en ljusning så du kan njuta odelat av din föräldraledighet.
11 dagar kvar till snitt, nu är det verkligen nedräkning. Barnmorskan imorgon för sista gången. Ska vägas in, undrar hur mycket jag gått upp. Gissar på 18-20 kilo. Sist var det 12 men det var flera månader sen. Inskrivning på Danderyd nästa torsdag. Mannen är o hämtar en amningskudde vi beställt, fick tips att det var skönt att ha efter snitt. Var in på mina sidor på försäkringskassan idag o upptäckte att dom inte uppdaterat med uppgifter från min arbetsgivare som dom fått för säkert 1,5 mån sen. Senaste uppdateringen var för 19 år sen o den lönen vill jag verkligen inte att min mammapenning ska baseras på HaHa. 657 pers före i kön, huuu. Är så glad jag sluppit kontakt med dom tidigare men nu är jag ju tvungen. Fick skicka ett mail. Suck.
Kram på er!!