Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lindis: Håller tummarna hårt för er imorgon! STOR KRAM!
Lindis: Håller tummarna hårt för er imorgon! STOR KRAM!
Jis: Härligt att allt var bra!
Strössel: Låter bra det där med vila...
Karmosin: Stort Tack för länken!
anderska: Var nog jag , här kommer den:
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m59408354.html
Lindis: Skönt att det gick bra. Är helt säker på att det bara är bra nyheter som kommer med resultaten!
NN81: Men vad roligt att RUL gick bra och grattis till två små prinsar !
Aurora: Håller med, det var drastiskt men hade kanske valt likadant. Hoppas du inte får alltför ont nu!
Ego: Var på föräldrautbildning idag i 3timmar. var informativt och härligt att sitta där tillsammans med maken och titta på film med nyfödd bebis .
Idag avhandlades amning och nästa gång ska det handla om förlossningen. Fick ingen utskällning av BM även om jag (för att använda hennes ord) hade stoppat förlossningen uppe på hatthyllan
Strössel: Jo det var bättre att de delat upp det på tre tillfällen men tycker att det var väldigt dåligt att det är lagt på förmiddagar...
Förslossningen kommer att gå bra för dig det är jag övertygad om!
Karmosin: Härligt!
Dealiy: Gratulerar även här till lyckat UL !
Najje: Du har ju två små därinne som ska bli stora, inte konstigt att du är trött! Ta bara hand om dig själv och dina små, tänker på dig och skickar varma kramar!
Viksan: Hoppas tröttheten ger med sig snart!
Eileen: Säger det även här, kommer att gå bra men håller tummarna ändå !
Lindis: Är helt övertygad om att resultaten kommer att visa att allt är bara bra!
tredjemaj: Yes Danderyd här men föreläsningen igår var via BM. Ska på öppna föreläsningen idag, på eftermiddagen.
Strössel: Då hoppas vi på bebis innan helgen!
Jis: Stor Kram!
Strössel: Tack för att du frågar men det är faktiskt inte så bra. Jobbade ju till 19 igår på grund av föräldrautbildningen och idag var jag tvungen att börja 07.00 för att hinna med öppna föreläsningen på förlossningen i eftermiddag. Så är helt slut trots att jag sov rätt bra inatt men natten blev nog för kort...
Strössel: Det ordnar sig, lever på tanken att det är fredag imorgon . Risken finns bara att jag inte är så mottaglig för information i eftermiddag... Hoppas att maken kan ta till sig bättre och berätta för mig senare
Hur är det med dig idag? Mer ont? Bebisen halvvägs ute ?
Eileen: Vad fiiiin han är! Skönt att allt gick bra!
Strössel: Håller tummarna att det är som du tror lugnet före stormen, passa då på att vila ordentligt så du orkar med förlossningen imorgon
anderska: Grattis till under 100dagar! Du ser det går framåt, hoppas ni får fler bra shoppingturer.
Strössel: Aj aj, nej inte bra med hundar som hoppar sådär. Vår "lilla" tös på närmare 50kg har också ett par gånger varit så till sig att hon försökt hoppa mot mig men som tur är har jag lyckats undvika att få henne på magen...
Spännande, då kanske du får en liten lagom till pappas födelsedag
Ego: Var på öppna föreläsningen på Danderyd idag. Vi funderar allvarligt på Danderydsmodellen, skulle kännas lite tryggt med extra kontroller men får nog prata mer med BM innan vi bestämmer oss.
Är fortfarande rädd för förlossningen även om jag inte vet vad jag är rädd för men känner obehag bara av tanken på det.
Strössel: Det är inte sjukhuset jag känner oro inför. Vill gärna in så fort som möjligt utan det är oro inför själva förlossningen men vet som sagt inte vad det är jag är orolig eller rädd för. Jag vet ju att det kommer att göra ont men smärta har inte gjort mig orolig tidigare heller. Kanske det är för att allt är för osäkert, man vet inte hur ont jag kommer att ha, hur lång tid min förlossning kommer att ta eller hur mycket jag kommer att spricka etc. Kanske mitt kontrollbehov som gör sig påmind?