Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Är du orolig, försök få en undersökning på en gång! De säger ju att man ska reagera om bebisen rör sig mindre!

• Kelsson1

Lulis: Tack!
    Härligt att du gillade din BM. Håller tummarna att du får upp järnvärdet bättre än jag!
    Visst är det härligt att lyssna till hjärtat, man glömmer aldrig första gången men gångerna efter är härliga också!
    Vilken tur att du hade en madrass med dig

Aurora: Äter bara Niferex för att BM sa att den innehåller mest järn, men har du ok järnvärden så spelar det ingen roll vilket du äter.

• Kelsson1

Aurora: Där ser du, huvudsaken är att du har bra värden vilken produkt du tar är obetydligt.

Karmosin: Skönt att det börjat gå bättre med amningen, ger mig hopp om att det kommer att gå för mig också

• Kelsson1

Eileen: Lycko dig !

carlan: Försök få i dig katrinplommon också och musslor även de ska vara rika på järn. Samma med aprikoser och hallon...

• Kelsson1

Jis: Förstår att man fort stressar upp sig. Hoppas allt är väl med F! STOR KRAM!

Ego: Vi har sprungit på tvättstugan hela morgonen (började 7). Men nu är bebisens kläder i storlekarna 50-56 tvättade! Bara lite filtar o täcken kvar att tvätta men det tar vi nästa helg!
    Lika bra att ha tvättstuga lördagar kl7 när man ändå inte får sova, bebisen sparkades redan kring halv 7 imorse

• Kelsson1

Viksan: Tyckte att kläderna var sååå underbara att vika ihop

Jis: Skönt att du får komma in på kontroll!

NN81: Krya på dig och stort grattis till 20+0!

Eileen: Väldigt bra tips. Mitt problem är att jag inte har kunnat äta köttfärs under hela graviditeten... För att det smakar köttfärs

• Kelsson1

Jis: Härligt att ctg ser bra ut! Hoppas F vaknar snart.

Aurora: Har inte besökt pappas grav på flera år, det är för jobbigt. Betalar avgift för att de ska plantera blommor på hans grav istället. Visst kommer tankarna mer nu när bebis är på väg. Vår lila kommer ju varken ha morfar eller farfar...

• Kelsson1

Aurora: Vi får vara glada att både mormor och farmor är i livet men känns lite trist utan morfar och farfar.
    För mig är det 13år sen pappa gick bort, så det är inte lika svårt att bära längre men de svåra stunderna dyker fortfarande upp även om de kommer mer och mer sällan...

• Kelsson1

Strössel: Vilken panik! Förstår hur det var för dig, jag skulle också brutit ihop total! Skönt att det ordnade sig till slut.

Jis: Vissa läkare ska bara inte ha med människor att göra! Skönt att allt var bra ändå, jag hade gjort likadant, åkt in för kontroll!

Ego: Är supersur på maken just nu. Märkte nu att när vi var i tvättstugan imorse så har han lyckats slarva bort lila mössan vi köpte på PoP och någon söt dräggelskydd med text på! Varför kan killar inte kolla maskinerna ordentligt???? Värst är att han tar inte på sig något ansvar utan tycker att jag kan inte anklaga honom att det lika gärna kunde vara mitt fel. Problemet är bara att jag tog inte ut någon tvätt från maskinerna för att jag hade för ont i ryggen... Fan fan fan vad irriterande att behöva köpa nytt IGEN! Kändes lite dyrt med 80spänn för en liten mössa också som bara slarvas bort i första tvätten...

• Kelsson1

Jis: Eller hur! Värst känns det nästan för dräggelskyddet som kom med ett paket o går inte att köpa separat!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011