Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Dealiy: Grattis och välkommen till tråden. Underbart att det fylls på med fler som lyckats =)

Jis: Då ska jag definitivt köpa en sådan kudde. Sover som en kratta!! Beställde du den via den länken du la ut?

Kelsson: Ibland känner jag lika som du. Man vill själv vara i fokus nu och jag bryr mig inte så mycke om andra i min omgivning som är gravida med andra eller tredje barnet som du själv skriver. Jag bryr mig om våran mirakel bebis som jag äntligen ska få se igen på Tisdag =)     
  • anderska

Hejsan alla. Ja jag kan inte hålla mig för skratt när jag läser Jis inlägg. Tänk att människor verkligen är så okunniga och ändå är det 2011. jaja det är kanske inte så lätt att förstå allt i iVF karusellen.

Idag gick vi in i v19. Vet inte riktigt vart tiden tar vägen... Imorgon ska vi på RUL och som vanligt blir jag så nervös inför alla mvc besök. Hade hoppas på att få känna en rikgit kick från bebis så jag slapp vara orolig men icke.

Hoppas ni andra mår bra.

Jis: tycker du har en mycket trevlig blogg. och vad fin du blev i den svarta party klänningen!!!      

• anderska
    spets skrev 2011-08-29 18:46:59 följande:
    Hallå allihopa!
    Förra veckan var jag på RUL och allt såg bra ut. Den var väldigt rörlig och svår att fota, men man kunde se att alla organ såg ut som det skulle. Snacka om häftigt! Jag känner sparkar varje dag, men hade aldig klarat mig utan min angelsound. När man blir nojjig är det bara att gå och lyssna på lillen.
    Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!

Grattis spets till lyckat RUL =9 jag har mitt rul imorgon och nu börjar nerverna spela mig ett spratt! Jag var nära på att köpa ett angelsound men det blev aldrig av. men skulle nog ha behövd det några gånger för att lugna mig! Vist är det underbart att få vara lycklig =D
  • anderska

någon som vet vart man kan köpa riktiga gravid jeans snickarbyxor?? Eller någon som har att sälja i stl 46? 

• anderska

Kelsson: jag tänkte mer på snickarbyxor. Har inte hittat de på hm ell någon annanstanns heller. skulle gärna vilja ha ett par :)

Jag har också hört att det inte skulle va bra med angelsound, kanske därför det aldrig blev något. 

• anderska

Då har vi varit på RUL idag. BF blev framflyttat till 1 februari. Så inga stora förändringar. Så imorgon går jag in i v 19. Allt verka se bra ut och det var underbart att få se sin bebis så länge som vi gjorde =) En underbar känsla =) Är så lycklig{#emotions_dlg.flower}.

I eftermiddag ska jag besöka badhuset som äntligen har öppnat igen. Ska bli skönt att få plaska lite =) Hoppas ni andra har en toppen dag //KramSolig 

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-08-30 13:10:35 följande:
    Aurora: Jag började sova med öronproppar när hunden flyttade in (hon snarkar vääääldigt mycket o högt) och kan inte heller sova utan de längre...

anderska: STORT GRATTIS TILL LYCKAT RUL!!! Jag levde nära på en vecka med leende på läpparna efter RUL hoppas det blir så för dig också

ja jag är så lycklig så det nästan är töntigt ;) Nu kan jag verkligen tro på att det finns en liten krabat i min mage =D Nu längtar jag tills jag kan känna den ordentligt!
  • anderska

Jis: Du börjar bli (som min sambo säger till mig) Rund och go om magen :p Detta är den enda gången jag njuter av att vara "tjock" I Love ItSolig

• anderska
    Jis skrev 2011-08-30 14:43:47 följande:
    Jag med, kör stenhårt på figurnära tröjor nu, nått jag inte haft på länge. jag vill visa hela världen min mage.
    ja det är nog första gången jag gör det med. innan har jag alltid haft svarta kläder (tror jag ser mindre ut, fast man inte gör de i svart) nu köpper jag precis de kläder som jag tycker är snygga =D underbart med gravid mage =D
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011