kasa01 skrev 2011-09-20 12:30:49 följande:
Alltså, jag har ett litet ovanligt bekymmer här... Men vi har ju dryftat det mesta, så jag provar att rådfråga er. Är nu i v 28, magen börjar liksom skymma siken nedåt om man säger så. Brukar vaxa bikinilinjen eftersom jag inte kan raka, får alltid jätte jobbiga exem av rakhyveln, hur jag än beter mig. Nu har man ju slarvat lite sen i somras, men ville bli av med lite överflödigt här i helgen. Brukar använd veet, varmvax, de har nu någon ny gel vax jag köpte. Funkade toppen på benen, men sen kom problemet... Körde alltså bikinilinjen, och jag blev helt BLÅ!!! har fått värsta blåmärkena, förs som prickar (där hårsäckarna är), men där de sitter tätare har det blivigt stora blå områden. Tycker även att det blivigt rätt svullet mot de mer ömtåliga områdena om man säger så, o det är inte super skönt att sitta ner.. Har aldrig upplevt detta tidigare. Nu hade det ju gått lite lång tid sen sist, men ändå! Hur gör ni andra m detta? Låter det frodas...? HJÄLP...
Har f.ö också ont i svanken, tänkte ringa sjukgymnasten och se om hon har några övningar. Delar gärna med mig om jag får veta något bra tips sen.
Jag får också blåmärken av dem! men de försvinner efter ca två dagar. vet inte varför man får de. Nästa gång jag ska vaxa ska jag nog gå till en som vet vad den håller på med :P Min sambo vägara hjälpa mig och som du skriver börjar magen bli stor och man är liksom inte lika vig längre ;)