Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson1 skrev 2011-07-26 20:30:38 följande:
    Strössel: Vi fick bara höra en liten stund men det räcker nog länge

Viksan: Du behöver inte alls be om ursäkt för dina inlägg, du har det väldigt jobbigt just nu och har all rätt att skriva om det! Hoppas du får heltissjukskrivning så du får bli bättre! STOR KRAM!

Anderska: Jag har varit svullen från dag ett och min närmsta chef tyckte från v6 att det syntes men det är de sista dagarna magen blivit ännu större...

Jis: Hoppas du njuter lite istället för mig också
    Jag vet inte hur mycke av min mage som är "bebismage" har alltid varit mullig, men känns som den växt lite ell ja svullnat. Tycker det är så lätt att inbilla sig, speciellt nu när man inte känner något heller :p
  • anderska

Godmorgon tjejer. Har haft en natt från helvetet. Kan inte förstå varför jag ska börja må aå illa nu. Ringde mvc och hon tyckte jag skulle testa postafen och något armband från apoteket. Någon som testat dessa och haft god effekt?? Vill inte slösa bort hela mina semester på att må illa!! Så hoppas detta ska hjälpa mig!

Aurora: Härligt att det går bra. Instämmer med Kelsson, var rädd om dig!!
    Spets: Jag har RUL den 30/8 så vi ligger lite lika =)

Vickan: Hahahaha Förlåt mig men du skriver så roligt. SKrattar så tårarna rinner men vet att du inte tycker det är så kul så ursäkta mig!! Hoppas du kommer hem och kan få slappna av lite.

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-27 09:43:05 följande:
    Vickan: Då förstår jag att det var svårt att säga nej om det var lill killen som frågade. Men när du är där med honom verkar det som han "behöver" dig där? Menar att du på något fint vis får lägga fram att han kommer att ha roligt trots att du inte följer med...

anderska: Var det inte du som klagade över "spökveckorna"? Jag har testat Postafen o tyckte inte att de gjorde så stor skillnad. Har du märkt om du förutom illamående har sura uppstötningar o är sur i magen? För då kan Losec, samarin eller dylikt hjälpa lite också. Tycker att du kan testa Postafen innan du ber om starkare saker.
    jag vet inte vad som hänt. tyckte som sagt att jag inte kände något och så bomm helt plöstsligt mår jag super illa :/ Har lite halsbränna ibland på kvällen men upplever inte att magen är sur. ska pröva armbandet och postafen, bara man kan få sova på nätterna så är jag glad =)
  • anderska

Nu ska jag bege mig till ett apotek och inhndla postafen och seabands efter det drar vi iväg på semester tills nästa fredag. Ska verkligen försöka njuta av semestern =) Ha de gott alla jag kanske tittar in om på sambons high tech mobil haha. Kram{#emotions_dlg.flower}

• anderska

Godmiddag alla. Dyker bara in om en snabbis. Gårin i vecka 15idag. Sitter uppe i dalarna och har hemlängtan. Bokade nyss tåg till sthlm på fredag och flyg från sthlm till malmö, så på fredag åker jag hem :D Mitt illamående har inte riktigt gett med sig men käkar laktulos nu så hoppas det ska hjälpa. Hoppas ni alla mår bra. Klem

• anderska

Flikar in en snabbis. Idag har jag inhandlat mitt första mamma plagg. Det blev en stickad tunika från hm´s rea =) Kändes underbart =D //Kram på er alla och hoppas ni har det bra!!Solig

• anderska

Kelsson: Tycker den listan var lite väl mycke ;) Ingen här som skulle orka eller vilja skriva en liten rellevant lista om vad som är bra att ha med sig i BB väskan? Vet att någon skrev en lista för ett tag sedan men hittar inte den i alla sidor vi skrivit. 

Då är jag tillbaka efter semestern, min sista dag idag. Imorgon är det dax för jobb och jag är lite nervös för vad som väntar mig på jobbet. Igår gick jag in i v16. känns underbart att tiden går och att det har börjat komma en liten bula nere på magen =) Igår kväll kände jag hur det buffa till i magens ena sida. Kändes som det kunde va bebis men jag är inte 100% säker. Igår var jag och titta på vag, ja det var en hel vetenskap det där. har ändå blivit förälskad i den här som jag lägger upp bild på, fast jag vill ha snurre hjul där fram. Så på torsdag kommer min sambo hem så då blir det lite mer seriöst vagntittande =) Mår ni andra bra? Haft en bra semester all??  

• anderska

En vagn jag blivit förälskad i, fast då med snurrande hjul där fram =)
  • anderska
    Kelsson1 skrev 2011-08-09 11:33:53 följande:
    Speck: Så lite så o kom ihåg att det är jävligt uppkäftigt att vara perfekt

Dagens negativa: Jag har fått vara utan illamående i ett par veckor nu o har varit såååå glad. Nu har illamåendet kommit tillbaka . Tror att det är järntabletternas fel... Dessutom blivit förstoppad, jävulspiller borde de döpas om till!
    jag har druki lactulos + katrinplomonsjucie det har hjälp mig mot förstoppnin. Men det är inte kul, kanske därför du mår illa. Jag har knapt mått illa alls men blev förstoppas och uch & fy vad jag mådde illa :/
  • anderska

Jag lider av akut jobbångest inför morgondagens arbete :/ Fasar för all stress och alla tunga lyft. Vet inte hur jag ska lyckas smita från dessa...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011