Hej alla! Har som vanligt problem m upplopplingen, tittar in en snabbis från iphonen. Vickan: stort grattis till din fina lilla kille! Usch det låter som en mardrömsförlossning :( kan förstå att det var obehagligt när bm visade sån osäkerhet, det är det sista man behöver i den situationen. Men nu är allt över och du kan njuta av din fina bebis!! Strössel: förstår att det är jättejobbigt för dig med din mamma. Nu när du får bebis är det du som bestämmer hur du vill ha det kring din familj, om hon inte kan behandla dig på ett respektfullt sätt, sätt då gränser för henne. Min son har aldrig träffat sin farfar, ngt som hans pappa har varit hård på- pga missbruk etc. Han har absolut aldrig varit ledsen för det. Har bra kontakt m mormor och farmor istället. Kelsson: usch vad jobbigt att nästan svimma på tbanan, stackars dig! Kan inte heller stå särskilt länge, kan även bli yrslig bara av att sitta. Ska höja dosen järn, hoppas det blir bättre då. Järnet som spökar för dig med. Aurora: vad bra att du fick heltidssjukskrivning! Man känner ju i hela kroppen när det behövs! Ego: är lite irriterad på min man som har glömt sittdelen till vagnen utomhus, så nu är den förstörd och vi behöver köpa en ny sittvagn :( Hoppas det finns billiga på blocket, för min föräldrapenning kommer vara så usel. Suck. Var hos bm idag och pratade om mina farhågor inför förlossningen. Förra förlossningen avslutades med sugklocka och sonen fick låga hjärtljud. Kände inte krystvärkarna pga försent lagd epidural. Blev även lämnad ensam med bebisen i en halvtimme, trots att jag var svimfärdig. Kändes i alla falljättebra att prata m bm om det och vi ska ta upp det iförlossningsbrevet.