• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Stort grattis Aurora. Skönt att allt såg bra ut, jag räknar dagar tills det är dags för oss :)

• Jis
    Aurora1979 skrev 2011-06-22 21:44:55 följande:
    Jis: Tack! =) När är det din tur?
    Den 13.e juli är det dags, längtar massor!
  • Jis

Uppe med tuppen här med, Köpenhamn bjuder på underhållning av en söt 8 veckors Ida :) gud va skönt det är att vakna upp utan baksmälla!

• Jis

usch Carlan. Hoppas det snart blir bättre!

Ego; idag fyller Flavio 17 veckor och hans mamma 1761 veckor. Fick en fiiiin MacBook Air i födelsedagspresent, oh my god. Nu är jag oxå modern och med  

• Jis
    carlan skrev 2011-06-26 10:44:28 följande:
    Mådde så himla dåligt igår så jag ringde akut gyn för att höra lite. Hon tyckte jag skulle komma in för dropp igen så vi bestämde att jag skulle få sova hemma och åka dit idag. Så snart ska jag få mig en omgång till.

Min mage håller på att försvinna :( Ni som kan äta, ät hamburgare, jordgubbar, egen potatismos och fikabröd för det är det som jag är mest sugen på för tillfället. 

Jis: Grattis! fick inte ihop riktigt vad du fyller men grattis, 34?
    nästan Carlan, 33
  • Jis

åh tjejer, jag tycker så synd om er som mår så illa. Hoppas det släpper snart!
    Jag mår strålande om man bortser från att jag inte kan sova, vaknar 100 ggr varje natt, drömmer sjuka drömmar å känner mig helt mosig på jobbet. Tur att det bara är tre veckor kvar innan semestern.

• Jis

viksan, jag har knappt tänkt på sex sedan jag blev gravid, vilket är lite konstigt, brukar ha rätt mkt lust. Nu känns det som att det är magen som är i fokus..men jag känner att det är vääääldigt länge sedan sist :)

• Jis

Åh vilken fin mage. Undrar när min blir lika "gravidig"?:)

• Jis

Är det någons om vet nått bra ställe som har gravid yoga i Sthlm, samt massage. Känner att jag är inne på unna-mig spåret nu. Råkade spontanshoppa upp 1300 kr igår

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011