• Knytet

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson, jotack det är toppen. Vi har kommit tillrätta i götet nu. Känns bra men också konstigt efter 11 år i stockholm. Ludvig växer så det knakar. Han är en glad o duktig liten kille. Äter all mat han får o sover duktigt i egen säng. Han är så söt :). Dock gillar han inte vagnen just nu så han åker i bärsele, lite tungt för rygg o axlar men förhoppningsvis funkar det snart med sittvagnen i alla fall. På tisdag em har vi tel möte med en läkare i CFC i köpenhamn ang syskonförsök. Spännande :)
    Hur är det med lilla solstrålen Jenni ?
    Förresten, vi kommer vara mycket i stockholm där vi har både vänner o farmor o farfar så jag räknar med att kunna ses på en träff framöver :). Kram

• Knytet

Luella, babybjörn o han har ansiktet utåt. Han är en väldigt nyfiken liten kille som inget vill missa :)

• Knytet

Sunseed, ja det blir så förstås :). Går det bra med den lilla sötnosen ? Visst är det underbart att vara mamma :D

• Knytet

Luella, tack för tipset, ska genast kolla på det selet istället. Hoppas bara att han inte är för liten. Är också lite fundersam på hur lätt det är att hänga på ryggen när man är själv ?? Glad

Misscat, oj vad jobbigt det låter med tänder. Har inte sett något sånt på min Ludvig ännu, förrutom litervis med dregel då, hehe. Tack för tummarna.

Kelsson, jag hör av mig när vi kommer till Stockholm en lite längre period framöver Solig

Sunseed, jag blödde väldigt lite o i ca 3 veckor bara. Tror att dom fick ut en massa grejer under snittet för jag hörde dom säga att oj här kom det ut mycket...hmmm. Min mens kom tillbaka när Ludvig var tre månader, och jag började dra ner på amningen.  

• Knytet

Sunseed, nu har jag äntligen kollat dina bilder o jag måste ju bara säga att han är ju såååå ursöt :). Vad gäller amning så fick min Ludvig amma hur länge han ville. På kvällarna de första månaderna kunde kag sitta i timmar för han ville snutta. Knget annat hjälpte. Hade också amningsnapp o kände som dig att det var jobbigt bland folk. Är inte bekväm normalt att visa brösten o blev inte bättre med en napp på...

• Knytet

Sunseed, 3-400 g i veckan, det var juh jättebra. Duktig liten kille, o duktig mamma :)

• Knytet

7879, här är det bra :). Ludvig fick sin fem mån vaccination igår o grät knappt nåt. 7080 g o 65 cm. Oj vad snabbt det går. Två tänder har kommit upp också.
    Har fått ok från CFC att köra igång med syskonförsök hos dom. I em har vi möte med proffesorn för att lägga upp en plan. Det blir korta metoden, med kortison o ev assisted hatching. Känns så skönt att göra detta i Danmark där dom inte är så stelbenta som i sverige :)
    Skönt att du mår bättre nu. Var det trubbel med mannen ? Stor kram

• Knytet

7879, ja hormoner är inte att leka med o att i de lägena bli provocerad gör det inte lättare. Skönt att du mår bättre nu :)

Sunseed, Ludvig kräks också mycket till vovvens glädje som "städar" golvet, yak. Hoppas utställningen går bra o att kräkandet lugnar ner sig lite.

Kelsson, 7879, Sunseed, vi får sätta igång nu direkt om vi vill men vi tar nog sommar o semester först o börjar behandlingen runt 20 Augusti. Ja jösses, tillbaka till sprutor o äggplock...hmmmm

• Knytet

Sunseed, åhhh vad skönt att höra att allt gick bra o att liten börjar komma tillbaka. Lilla lilla plutten. Kan tänka mig det varit tufft för er. Stor kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011