Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Massadillan: Håller med, bebis får lugna ner sig några veckor till!
Massadillan: Håller med, bebis får lugna ner sig några veckor till!
Knytet: Tycker att du bör kontakta minst din BM, gärna en läkare!
Inanna: Kul med inköp, blir nog väldigt bra med det du köpt
jazmine: Du är mer än välkommen! Visste inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till så man behöver inte riktigt bry sig om att det står något om hösten
Knytet: Vilken fin mage du har!
Knytet: Skönt att slippa kladd men tror inte att magen blir mindre , min svullnade också upp från början o gick inte ner även om jag slutade med crinone redan på TD.
Massa: Promenera gick sakta även för mig . Maken hade svårt för att fatta det, någon sträcka som normalt tog ca 10min kunde ta upp mot 25min för mig som gravid . Så ibland när vi lunchade ihop så kunde nästan hela lunchen gå till att promenera till o från matstället (maken valde lite längre ifrån o vägrade ta bil för han fattade inte hur sakta jag gick)...
jazmine: Vi såg hjärtat slå 6+0 men läkaren sa att det var ovanligt o ofta ser man inget så tidigt...
massadillan: Fick sammandragningar (magen blev hård o fick ont) om jag gick för fort. Så sköldpaddehastigheter kom jag inte upp i mot slutet, då var det snigelfart
jazmine: Från kliniken fick vi VUL tid till v9 först orsaken till VUL i v6 var blödningar...
Massadillan: Klarade mig utan stödskärp tog det bara lugnt.
Knytet: Det är därför mannen finns . Här fick mannen köra mig till o från jobbet o ta på o av mig skorna på slutet...
Skönt att de kollar dig ordentligt.