Inlägg från: Eileen1 |Visa alla inlägg
  • Eileen1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu är vårt barnrum/sovhörna klar på andra sidan väggen/hyllan är det kontor. Första tiden kommer han sova i en vagga inne hos oss och när tiden är inne får han flytta ut till sitt eget sovrum.
  • Eileen1

Här är väskan i princip packad, ska bara ladda kameran, fixa musik på ett USB minne och lite andra småsaker. Det som
    Inte är packat står på en lista:) ang färdknäpp fick jag veta att det krävs 200 satser för att ge rätt dos...

• Eileen1

Är det nån som vet hur länge bebisen kan sitta i ett babyskydd innan den behöver räta på ryggen? Allt jag hittar är att "låt den inte sitta upp för länge..." säger ju inte mycket.

• Eileen1

Ligger åxå vaken...suck man vill ju bara få sova så man orkar nåt resten av dan. På agendan står BM besök. 10 dagar kvar till BF.

• Eileen1

BM besök idag och allt ser bra ut:) vill åxå undvika julafton och dagarna efter, hoppas på att jag får datum för igångsättning dagarna efter BF pga hälsoskäl, BF 16/12 så
    då borde vi hinna innan jul. Helst vill jag att han kommet NU! Men...bilen är på verkstad och i den ligger mappen med alla journaler mm. Hyrbilen passar ej vårt babyskydd (isofix) så rent praktiskt är det nog bäst han stannar 1 v till ;) då hinner jag med ett Matilda samtal på torsdag åxå.

• Eileen1
    Lillstint skrev 2011-12-05 15:41:18 följande:
    Men Eileen, även om det är isofix så funkar den väl ändå att använda med bilbälte?? Det gör vår i alla fall... Skönt att allt såg bra ut hos BM.
    Gör det?! vore ju kanon, är helt blockerad av allt just nu, kollade och fick det till att det inte funkar. ska få mannen att gå ut och testa nu. att man kan bli så stressad av alla tankar som far omkring nu, ingen ordning på nåt längre och trögtänkt som få är jag åxå...tur man inte är på jobbet
  • Eileen1

Blir det imorgon Jis? är det bestämt nu eller får du veta imorgon. snart är din bebis här, så underbart

• Eileen1

Lindis du kan gå på toa innan. Det har jag gjort på alla mina 5 UL. RUL står för Rutin UltraLjud

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011