Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Massa: Sista tiden är jobbig man går bara o väntar på bebis å undrar hur bebis kommer att vara. Jag hade så svårt för att föreställa mig hur hon skulle se ut, det enda jag kunde föreställa mig var de små grodlåren alla små bebisar har .

MissCat: Kommer att bli tufft ekonomiskt, gör för mig med även om jag har väl ok föräldrapenning. Vi går back nästan varje månad så att betala räkningar är inte kul... 

• Kelsson1

Knytet: Stort Grattis! Är så glad att ni hade tur med vädret och att allt gick enligt planerna!
    Vilken vecka är du i nu? (kan ju inte minnas någonting)
    Ja Jenni är helt underbar, även om man hade tyckt det om hon hade gråtit mycket också men lättare att ha en nöjd bebis  

• Kelsson1

Knytet: O vad tiden går fort, v15 redan (fast känns nog inte så för dig ). Vilken rolig tid du har framför dig, om några veckor börja känna sparkar mer regelbundet o magen bara växer o blir så fin !

• Kelsson1

Massadillan: Låter som du eventuellt kan bli igångsatt om du har förhöjt blodtryck o protein i urinet, det var därför de satte igång mig...

Inanna: Vi packade det sista när vi åkte för att hämta BBväskan efter att ha fått besked om igångsättning , men rekomenderar varmt att man gjort det lite innan...

Knytet: Ååååå så fint bröllop! Vad vackra ni var o fina blommor!Får tårar i ögonen av UL bilden Hoppas att det inte är något med benet men bra att de håller koll!

Speck: Du är go!

• Kelsson1

Massadillan: Med förhöjd blodtryck så rekommenderar jag att du packar väskan men för övrigt tar det lugnt, gärna bara vila!

• Kelsson1

Speck: Skrattande

Mariza: Är övertygad om att allt kommer att vara bara fint den här gången! Förväntar mig bara glada inlägg från dig idag !

• Kelsson1

Mariza: Underbart! Njut av graviditeten nu !

Inanna: Härligt med RUL o så snart som på fredag  

• Kelsson1

Mariza: Vi blev också flyttade med en dag o det tyckte jag var ok, men hade inte gått med på att bli flyttad med en vecka!Tycker att de som klarar av hela graviditeten utan att ta reda på kön är att beundra , själv var jag för nyfiken för att hålla mig...

Massadillan: Får man inte blöjor på BB där du ska gå? Ja ja, det är väl olika det där som med allt annat inom vården Rena kläder att gå hem i . O lite kläder till bebis...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011