Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Dealiy: 22 september är det VUL. Ja det var inte klarrött utan med som en blodblandad flytning. Kom på pappret två gånget men sen försvann det. Hade lite lite blodrest kvar när dem kollade i går. Ingen fara sa dem. Så jag hoppas på det bästa :)

• Lindis1974

Nej dem såg inget. Ingen blödning. Det var helt stilla. Möjligtvis såg hon en gammal rest sa hon. Ja jag avvaktar. Har inte ont och blöder bara ljus ljus rött. Lite slemmigt. Urk

• Lindis1974

Kasa01. Inga proggisar. Det används inte här
    vid ostimulerat FET.
    Ska försöka inte stressa upp mig :)

• Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-06 09:22:59 följande:
    Lindis: Se till att du får vila hela dagen! Som jag sa så blödde jag i flera veckor och det gick ändå bra.
    Jag jobbar som vanligt men det kommer mer och mer blod. Har ringt RPC nu och väntar på att dem ska ringa upp...
  • Lindis1974

Jis: kom blodblandad flytning i morse igen. Sen kom det en mörkbrun. Inget klarrött blod med småstänker lixom lite. Inget nu igen på ett par timmar. Har lite menvärk aktigt. Bara att avvakta sa dem på RPC.

• Lindis1974

Tack rara.
    Ni andra som haft blödningar. Vad har man gett för förklaring till dessa?

• Lindis1974
    Vickan I skrev 2011-09-06 12:27:52 följande:
    Lindis - till mig sade dem att det kanske var mensen som kom ändå då kroppen inte riktigt hunnit förstå att den var gravid. Men vet inte. Jag kollade aldrig med ngt vul då utan avvaktade bara så vet inte vart blödningen kom ifrån egentligen.

Strössel - ingen fara. Vet flera som gått ner mot slutet. Man äter mindre då bebis tar plats och kroppen suget inte alltid åt sig allt som en svamp längre heller. Det är ju så olika hur man går upp. Går egentligen inte säga att man "ska" gå upp ngt visst varje vecka på slutet. Så olika. Så länge bebis lever runt och du mår bra är det ingen fara.
    Hur mycket blödde du då?
    Nu har det inte kommit en droppe sen det i morse..
    Fan vad krångligt det ska vara :)
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-06 13:57:19 följande:
    Har du tatt dej hem nu Lindis??
    Näää, jag jobbar. Ingen möjlighet att gå hem i dag... ska ta det lugnt i kväll..
  • Lindis1974

Mitt jobb är lungt. Jobbar som anbudschef Klart bebis är viktigare men jag blir bara stressad av att gå hemma. Mår bättre på jobbet.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011