Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje: ja jag blir hemma i morgon. Det bruna har inte avtagit direkt utan tvärtom.
    Ska avvakta under morgondagen men sedan måste dem nog kolla igen.
    Så fort jag rör mig rinner det till lite grann. Om det inte är missfall på g vill jag i alla fall kolla så att det inte är något annat.

• Lindis1974

Dealiy: det som hjälper för mig är att gå upp duscha. Ta en promenad. Inget annat hjälper.

Har fortfarande små flytningar. Ringde i dag igen. Avvakta fick jag till svar. Det kan vara ett missfall och då tar kroppen han om det själv. Kändes inte direkt lugnande.

• Lindis1974
    Kelsson1 skrev 2011-09-08 11:39:09 följande:

Lindis: Håller tummarna att det inte är något! Men var verkligen dumt svar! Jag skulle nästan åka in om jag var du (inte ringa). Är man väl där så brukar de göra undersökning.

elintang: Grattis och välkommen!
    Vi gjorde våra försök på FertilitetsCentrum i Stockholm. Det här var andra färskförsöket, misslyckats med ett färskförsök och två FET innan.

Blir det värre åker jag in till akuten, just nu har det minskat..lite grann i allafall..
  • Lindis1974

Har sagt det förut. TUR jag har er tjejjer:)
    Tack

• Lindis1974

Jag var inne i måndag. 4+ 6 va det då. Det dem såg då var gulsäcken.
    Det e ju tidigt så man lär knappt se något nu heller. Så jag avvaktar som en snäll flicka :)

• Lindis1974
    Jis skrev 2011-09-08 14:26:54 följande:

en tjockismage i vecka 26+4.
    Vad fin du är:)
  • Lindis1974

Liten upate: nästan inga bruna flytningar alls i dag. Mycket lite i morse bara. Hoppas hoppas det stannar av och bebis vill stanna.
    Kramar

• Lindis1974

Kelsson: grattis till v 28 :)
    Jag har fortsatt flytningar. Nu mycket ljusbruna eller rosa. Ett par gånger om svarv. Se går det timmar utan.
    Mysko ;)

• Lindis1974

Nja. Dem sa att vi ska avvakta. Jag kollade ju i måndags. Då var det ok. Sen har jag tid för VUL 22 sept. Är det kvar efter helgen åker jag till nog in ändå.

• Lindis1974

Hej på er

Åkte in till gyn. Fick feber.
    Allt såg bra ut. Hinnsäck nu 14 mm och man kunde se fostret.
    Troligen beror blödning på att jag har en hjärtformad livmoder. Sitter en tjock slemhinnan i andra delen.
    Så. So far so good...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011