Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Enya; såg att du fått tid men jag går annars hos Carstensen och Thamsen. Dem är himla bra båda två :)

• Lindis1974

Kelsson. Samma. Bruna flytningar ännu men jag upplever det som om det kommer mycket mindre mängd.
    Vill bara det ska bli 22:a så jag vet hur det ligger till. V 5+6 i dag.

• Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-14 18:59:12 följande:
    Enya: 6+5 :) så snart v 8 ! Mys:)

Hur gör ni med färga håret?? Vågar man dei första trimistern?
    Så osäker :(

Aurora : åh hade med gärna gått i
    Affärer med dig! Förstår att du tycker de är jobbigt !!:( men bra mannen föraråe iaf efter ;) bättre än inget iaf ! Vart bor du nu? Jobbar du natt! Avis Jag blir! Älskade de förr när jag jobba på bb o Gyn ! Favorit tjänsten . Nu e Ja tillbaka på dag! Gillar inte de alls. Men funkar nog bäst då man är gravid;)
    Vad jobbar du Me ?
    Jag färgade håret i måndags. Det gick lysande. :)
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-14 19:18:09 följande:
    Det är inte farligt då?? Vilken v är du i?
    Jag så kort gången sä rädd der skall hända nått med bebis :(
    Aldrig hört talas om att det ska vara farligt, det enda jag hört är att det kan påverka hårfärgen men min frisör sa att det aldrig har hänt.
    6+1 i dag
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-14 19:18:09 följande:
    Det är inte farligt då?? Vilken v är du i?
    Jag så kort gången sä rädd der skall hända nått med bebis :(
    var tvungen att googla lite och hittade detta på bli mamma:

Färga håret under graviditeten

Det har under en lång tid cirkularat rykten att det skulle vara farligt för fostret att färga håret medan under graviditeten, så vi bestämde oss för att undersöka om så är fallet. En sökning i den vetenskapliga litteraturen (1-3) ger att i de flesta fall finns inga påvisbara kopplingar mellan negativa konsekvenser för fostret (t.ex. för tidig förlossning, cancer, låg födelsevikt) och användande av hårfärgningsprodukter.
  • Lindis1974
    skatten12 skrev 2011-09-14 19:25:15 följande:
    Okay ! Min bm vågade inte sVara på den frågan ? Ändå 60 bast så har varit med ett tag :) men hört också att de sla vara ofarligt men sen annat med .

www.tv4.se/1.2136972/2011/05/13/hoga_kemikali...
    Hittade den innan idag ?
    Som någon annan sa. Du skulle inte frisörer kunna jobba under hela graviditeten så det är nog helt lungt;)
  • Lindis1974

Enya70: jag mår hyfsat förutom att jag är sjukt trött. Vid halv tre tiden på jobbet blir jag helt apatiskt. Sen mår jag lite smått illa mellanåt. Mina bröst har aldrig ömmat under nån av mina grav. Vet inte om det beror på att jag gjorde en bröstreducering för massa år sedan. Har i princip inga mjölkgångar kvar ...
    Blöder i stort sett inget. Inga bruna flytningar heller. Någon enstaka i dag.

• Lindis1974

VUL är 22 september. Så nervös över det. Och förväntansfull.
    Tröttheten är grym tycker jag. Känner mig nästan sjuk. Kissa gör jag ofta men jag dricker massor med vatten nu oxå :)
    Visst hade du fått 3 embryon Enya?

• Lindis1974

Dealiy: 10.00 ska vi vara där :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011