Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Söte: Grattis till nykomlingen och hoppas ni får komma hem snart!
Söte: Grattis till nykomlingen och hoppas ni får komma hem snart!
Naiije: Åh så söta!
Knytet: Skönt att du kan kissa nu och hoppas du slipper mer besvär!
MissCat: Åh vad jobbigt med så många symtom, ta det lugnt och hoppas dina nya kurer funkar!
HEj! HAr haft fullt upp på jobbet och sedan hemma så har inte hunnit titta in här.
Knytet: Åh vad jobbigt åkte du också på UVI. Hoppas det hjälper bra med AB. Vad roligt att du ska gifta dig i sommar och ser att du redan fått bra tips! Ja jag har sluppit illamåendet helt, däremot har jag tappat aptiten på vissa saker och blivit mer sugen på andra. Lite trött och kan lätt tappa humörerna de gångerna.
Kelsson: Ja mycket söt tjej, kul att hon är social, det är vår med.
Ianna: Åh inte långt kvar, spännande! Jag köpte också skötbord ganska sent men det klarar man sig utan, kan byta på andra ställen.
Åh vad jobbigt det är med datorer ibland- allt jag skrivit försvann och det var ju inte lite....
Har haft en trevlig semester med mina föräldrar i deras segelbåt så har inte kunnat surfa då det inte varit så bra täckning. Så nu försöker jag läsa ikapp och hade svarat så många se om jag kommer ihåg alla nåär det nu försvann..
MissCat; Tackar som frågar. Mår bra men har inte mycket aptit, har svårt att äta kött så det blir mycket sallad.
Hoppas du blir av med din UVI, jobbigt med att må dåligt! Roligt att känna rörelser! Så ni tänkte tjuvtitta på könet, det gjorde vi förra gången men nu ska det nog få bli en överraskning! ska på KUBtestet om lite mindre än två veckor- längtar dit!
Jasmine: Välkommen hit och grattis! Ang lust så visst har den ökat lite men jag har tyvärr drabbats av svamp efter våra samlag så nu har det blivit lite.
Knytet: skönt att sluta med vaggisarna! Visst skulle du ha ditt KUB snart du med?
Till alla andra så hoppas jag ni mår bra.
Kelsson: tack för tipset!
Massadillan: ja jag förstår, det måste vara jättejobbigt.
Knytet: ok, då har du tagit blodprover förra veckan då? Jag tänkte ta det någon dag nästa vecka. Ja läste att du är lite orolig, det är jag med, längtar efter att se pyret också. Ok så roligt att du också känner så för kött. Jag kan äta, men bara små mängder, känner mig inte alls hungrig och inte ens sugen när jag tänker på mat.
Åh Jazmine: Vad jobbigt, säger som de andra- åk in och kolla dig om du är orolig. Så jobbigt med blörningar..
Knytet: Ja jag är också orolig, men det tror jag hör till. Hoppas att det inte är någon förhöjd risk för dig på tisdag. Jag är i v. 10+3.
Jazmine: tänker på dig, hoppas blödningen har slutat och att allt ser bra ut på kollen.
Knytet: Lycka till idag, håller tummarna!
Åh massadillan och knytet! vad glad jag blir att höra att ni fått fina resultat och se era små liv!
Knytet: det var ju verkligen låg risk. Har lite oro i mig för nästa vecka och längtat samtidigt jättemycket att få se det nya livet i mig.
Jazmin: Orolig över hur det gått för er, vill veta! Hoppas så att det inte är missfall.
Stor kram till dig härmed Jazmine.
Tack för att ni tror att det ska gå bra för mig med, bara drygt en vecka kvar innan svar.
MissCat: Ja vad bra att de håller koll på dig! Skönt att det inte visade något på stickan, men inte bra att läcka protein så bra att de kollar upp det!