• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Naken, ska försöka lägga upp en matbod snart.

• 7879

Haha, vad mobilen kan ändra ord! Inte bra att inte vara uppmärksam!

Kelsson: du har så rätt så! Tog en bild idag så hinner nog fixa den på måndag.

Haft en glad tvååring idag, full fart och sen läggning.

• 7879

Ja, måste erkänna att jag också fick ett gott och välbehövligt skratt när jag såg det.

• 7879

Ja jättefin mage, nu kom jag på vad jag glömt idag, får fixa till en magbild nästa gång jag är ledig, lovar. Var på inskrivning hos barnmorskan idag, fick höra härliga hjärtllud, fast var svåra att hitta.

• 7879

Ja absolut härligt att höra hjärtljuden!
     Massa: Jag det gjorde den, kröp långt långt ned.
    Knytet: Åh vad härligt med RUL och få se han, kul att det blir en kille! Grattis!

• 7879

Mariza: Jag började känna fladder runt v.13, nu börjar det kännas mer tydligt när det väl kommer, men det är inte alltid jag känner varje dag, lättast att känna när jag ligger ned på rygg. Ja känns skönt nu RUL på tisdag!  Förstår dina tankar, man blir lätt nojjig och orolig! Det blir jag med.

Massadillan: Åh vad snart det är dags för er nu! Spännande!

Knytet: Haha vilken rolig bebis du har, så har inte hänt mig ännu, men jag har tydligt kännt när den flyttat sig, har just nu flyttat långt ned så känner den inte så mycket just nu.

• 7879

MissCat: Vad jobbigt att du gått sönder och inte kan föda vaginalt. Förstår att du är orolig, vem är inte det för något som man aldrig varit med om tidigare? Säger som de andra, tror det är viktigt att du pratar med en barnmorska om hur du känner och att du får en ordentlig genomgång om hur det går till, sedan kommer du säkert känna dig lite bättre till mods även om oron kommer att finnas kvar, tror inte den kan försvinna helt, naturligt att känna så.

• 7879

Magbild tagen förra veckanv.16+3. Växer mycket fortare nu än förra gången. RUL på tisdag- längtar!
  • 7879

TAck för kommentarer! Imorgon är det dags att se bebben igen!
    Luella: Åh vad jobbigt den första tiden med nr. 2 lät, ja kan tänka mig att de blir som små bebisar igen. Min tjej på 2 år är väldigt klängig och vill att man ska bära henne hela tiden just nu.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011