Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Vad spännande att ta reda på kön , vi var lika nyfikna . Tror att jag tyckte att RUL var roligaste UL att gå på, log nog en vecka efteråt när jag tänkte på allt man sett o att allt såg bra ut.
    Vi mår bra, Jenni är lite småtokig (som sina föräldrar ) igår kväll när hon skulle sova var hon övertrött o låg bara o skrattade så hon kiknade . Det är så härligt med bubblande bebisskratt! 

• Kelsson1

7879: Ja Jenni är en liten solstråle , hon liknar tydligen mig till utseendet men mjuka personligheten har hon nog från pappa .
    Hoppas din lilla är nöjd efter en dag på förskolan.

Massadillan: Ja dagarna är härliga .
    Du må tro att jag var nyfiken på Jenni innan hon föddes, så förstår dig fullständigt!

MissCat: Ok, kommer ändå inte komma ihåg datumet utan du får påminna mig men det är inte alls långt kvar... 

• Kelsson1

Massadillan: Jag har inget minne av de sista veckorna före Jenni är väl för att inget hände något jag bara låg o vilade. Så försök vila du också så mycket som möjligt!

• Kelsson1

Massadillan: TV är väldigt bra på slutet

7879: Du ska se att du oroar dig helt i onödan (även om jag förstår dig fullständigt att du gör det)! 

• Kelsson1

Massa: Som jag säkert sagt innan så går inte vattnet på alla, vissa har bara värkar o så går vattnet först när bebisen är på väg ut på förlossningen...

• Kelsson1

Massadillan: När riktiga värkarna sätter igång så är det sällan man inte märker de , de gör ordentligt ont o kommer de då tillräckligt tätt inpå varandra så är det bara att ringa o åka in.

• Kelsson1

7879: Helt underbara nyheter även om jag var säker på att det skulle vara så ! Stor Kram!

MissCat: Tack för att vi fick hälsa på dig! Du kan prova lägga in en beställning
    Hon är härlig min lilla Jenni, idag försökte hon äta själv med sked. Hon lyckades få ner skeden i skålen o "doppa" den i maten o lyckades få den in i munnen igen. Rätt väg var skeden inte men man får inte begära för mycket i början

Knytet: Hur går det? 

• Kelsson1

Massadillan: Ville inget hellre förra sommaren än att den skulle ta slut o att det skulle bli höst o svalt . Klart du är otålig, du vill ju träffa din lilla bebis

• Kelsson1

MissCat: Hon var så nöjd med sig själv när hon lyckades få skeden i munnen o jag berömde henne

• Kelsson1

Knytet: Normalt att oroa sig men du ska se att RUL kommer att vara det roligaste UL du får! Jag gick med ett fånigt leende i över en vecka när jag tänkte på alla detaljer man såg, lilla hjärtat som pumpade blod så duktigt osv.
    Vad säger läkaren om domningen, är det inte farligt på något vis? Låter verkligen obehagligt.
    Jo här gör Jenni framsteg nästan dagligen känns det som , knappt man själv hinner med  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011