Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Massadillan: Jag nojjade en hel del över just det där med att veta när man ska åka in. Var kanske tur att jag sattes igång så jag slapp var orolig . Men nu vet jag till nästa gång att det är verkligen ingen tvekan om när värkarna sätter igång, De känns ordentligt det är inget man missar
    Tyckte att förra hösten var super när det var soligt men ändå svalt väder, riktigt skönt att vara gravid  

• Kelsson1
    7879 skrev 2012-08-18 13:54:17 följande:
    Naken, ska försöka lägga upp en matbod snart.
    Skrattande Antar att det är telefonen som rättat Skrattande. Kan utläsa det till att det är till Najje och magbild ska läggas upp Skrattande
  • Kelsson1

Knytet: Så roligt att höra! Är så glad för er skull! Visste att allt skulle vara bra men ändå roligt att få det bekräftat

• Kelsson1

Knytet: Klart man måste nojja . Ok, då har du förklaringen där för att du inte känt så mycket. Vänta bara när du kommer lite längre så kommer du känna sparkar som heter duga

MissCat: Du har fin mage o finare kommer den bli .
    Jag blev erbjuden lergigan en vecka innan BF av en läkare men avböjde. Den här läkaren jobbar på obstretiska o såg inga problem med att skriva ut det så sent i graviditeten...
    Vad är det för medicin mot halsbränna du äter?
    Jag kommer snart o hälsar på med Jenni (o förhoppningsvis kommer jag ihåg tidningarna den här gången ) så får du lite annat att tänka på... 

• Kelsson1

MissCat: Hade samma problem med Gaviscon åt därför Novalucoltabletter som godis istället . Testa, storpacken var inte så farligt dyr.
    Då försöker jag titta efter någon ledig dag i kalendern o hör av mig  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011