Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Tänker så på dig idag!!!!

• anderska

Hej alla töser. Jag är så förväntansfull och nyfiken på hur det går för strössel. Hoppas det går bra för dem!!! Det känns som det börjar hända lite i tråden, kommer fler och fler bebisar, så underbart =D

Silverklar: Välkommen åter =) Skönt att bebis vill stanna kvar i magen. Hoppas resterande graviditetstid blir mindre dramatisk för er!

Ego: Själv knaprar jag novalucol som godis. Blir tokig på denna halsbränna :/ Pratade även med försäkringskassan idag och allt var klar med papper så nu skulle de skicka ut ett beslut till mig. Hoppas verkligen det blir godkänt!!!   

• anderska

Fick presis brev från FK. De har fastställt min årsinkomst så nu hoppas jag snart jag får ett brev där de godkänner mig också =)

• anderska
    Jis skrev 2011-10-31 17:01:37 följande:
    en fråga...om man vill ha en bra förlossningsbok, vilken ska man läsa då?

Jag undrar det samma!!!
  • anderska

Vilken sötnos strössel fått =) Vad jag längtar tills 1 februari =D

• anderska

Nu kom posten och brev från FK. Min graviditetspenning är beviljad från och med 3 december. Jag är SÅÅÅÅÅ glad =D

• anderska

Jag är också svullen i benen medt runt anklarna. Men det är mest på kvällen och på morgonen är det inget alls. Lillstintis: Tycker du ska ringa mvc om du är orolig. Alltid bättre att ringa en gång för mycke!!!

• anderska
    kasa01 skrev 2011-11-03 16:23:14 följande:

GULP!!! Detta använde jag i veckan!! Det stor på bipacksedeln att det skulle vara ok... O till mig sa personalen ingenting. Oh well, bebis rör sig som vanligt, och jag har inte märkt att något är avvikande. Ska på kontroll på måndag, frågar då. Blev dessutom inte bättre, så tror inte ens att det var svamp. Helt i onödan alltså. 
    Härligt att det går bra för dig! 

Vicksan, stackars dig... Men det är klart att det inte är något fel på ditt barn, önskar bara att du kunde få det konfirmerat. Du har fårr nog med oro nu tycker jag. KRAMAR!!

Lindis, ring igen, o lägg inte på förrän du får prata m en läkare.   

Jag har fått vad jag trodde va svamp under rumpan i vecket ner mot låret. Smorde också med pavaryl :/ Nu var jag på VC igen och då fick jag betnovat för nu trodde dom bara de va eksem. Har blivit mycke bättre av betnovaten. Har haft mycke problem med klåda och utslag under grav. Hoppas ditt ger med sig!
  • anderska

Najje: Vilken underbar respons ni fick =D

Idag är det 90 dagar kvar alltså 89 imorgon. Gha. Det går alldeles för fort för mig!!!  

• anderska
    Jis skrev 2011-11-06 12:04:28 följande:
    Nu har jag lagt upp två fina (enligt mig iaf ) bilder på magen i bloggen
    Mycke fina bilder. Gilla den med båda händerna =) Vad din mage har växt fort nu på slutet, super fin!!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011