Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: Jätte fin magbild. Jag tycker inte att den ser mindre ut än den förra bilden. Du har en vacker å go mage =D
Kelsson: Jätte fin magbild. Jag tycker inte att den ser mindre ut än den förra bilden. Du har en vacker å go mage =D
Aurora: Vi håller alla tummar för er! Lycka till
Viksan: Hoppas det går bra för dig. Att verkarna stannar kvar! Heja dig!
Jis: Min mage kliar med men smörjar för fullt, både med lotion och olja. Min sambo tycker jag är knasig som smörjer så mycke men de kliar så och jag vill också slippa fler bristningar.
Ego: Förstår inte att man kan bli så trött av att bära på ett bar. Jag är uppe ca tre gånger per natt och jag tillbringar minst tio timmar isängen per natt. Helt galet trött. Mitt järn värde låg på 111 för två veckor sedan så sen dess har jag ätit järntabletter. Kanske är årstiden som hjälper till också.
Viksan: Åååå vad spännande Hoppas allt kommer gå bra för er!! Vila nu så mycke du kan och har ro till. Hejar kramar.
Så spännande viskan. Coolt att du orkar uppdatera så vi får vara med =) Heja dig!
stort grattis Aurora :) kram
Godkväll alla. Känns som min bebis har konstant hicks :p Är det "normalt" att den har hicka flera gånger per dag och länge???
Strössel: världens sötaste tomtenisse =)
Kelsson: är också trött. Skulle kunna spendera många timmar i sängen om jag inte hade varit tvungen att jobba eller annat. Dock är det min sista dag på jobbet imorgon =D
Jis: Du ska se att förlossningen kommer gå galant trots F är lite större, det fixar du!!!
Aurora: Hoppas han kryar på sig fort /kram
Eileen: Grattis till bröloppet. Jätte fina mag bilder på er i din blogg!!!
Ego: Imorgon jobbar jag mitt sista pass på väldigt många månader =) Känns helt overkligt och galet!!
Har i kväll varit på mamma vattengympa i en varmvattensbassäng. Det är så skönt så det går knappt att beskriva! Veckans höjdpunkt =)
Idag jag jag/vi in i vecka 32 =D Tjoho detta trodde man inte för ca 8 månader sedan. Men det är helt underbart att få vara gravid. Kommer sakna det jätte mycke, den stora magen och att känna mig så vacker. Dock ska det bli underbart att få träffa bebis och kunna ligga på magen och sova :p
När har ni börjar känna sammandragningar, förverkar?? Jag känner ingenting och har 8 veckor kvar.
Pratade nyss med min mamma i telen och när jag av någon anledning sneglar ned mot höger bröst ser jag hur det läcker mjölk ut på tröjan :s Jag skrek på sambon så han trodde nog nästan det var dax att föda haha. Jag blev bara så paff. Har inte läckt någonting tills nu :p
Kelsson: Ja kanske man haft det utan att veta om det. Magen har blivit hår någon gång men har trott att det är bebis som typ gumpar mig =D