Kelsson - Jo risk finns det ju. Men som för Karmosin är även jag allergisk mot pälsdjur och en massa annat, men har inte reagerat på ull. Sedan tvistas det som sagt om det här med att utsätta el ej. Sonen har vi inte märkt av ngn allergi på *ta i trä* så jag hoppas det ska fungera med bebisen också. Jag klarar dock inte av dun i ex kudde när jag sover, men kan ha dunjacka på mig. Inte för att jag tror att ngn tänkt köpa ev skinn från IKEA, men gör inte det då det är behandlat med krom och annat tråkigt och inte lämpligt för bebisar att ligga på. El vi har iofs ett från IKEA i pulkan som sonen åker i på vintern, men känns lite annorlunda .
Jis - Goggla knipövningar så får du upp bra "program" att följa och beskrivningar så du kniper rätt och det ger effekt.
Viksan - Vi grunnar lite på samma sak. Ligger små bilar och annat spännande lite överallt här hemma som sonen gömt undan vid lek....Men ett senare problem. Våra små kommer också få dela rum sedan. Undra om storebror också kommer vilja sova hos oss för att beis gör det sedan...kommer bli trångt!
Strössel - Nej mitt illamående, som iofs aldrig var så där jättejobbigt är borta nu om jag bara äter något regelbundet. Kul träffa bm idag. Jag har inte tid hos vanliga bm förrän den 17 juli el ngt sådant! Men nu på fre är det TUL och läkarbesök iaf, äntligen!