Speck - jag ska också göra TUL i veckan 25. Bl.a med anledning av att jag tar fragminsprutor varje dag (135 st kvar...suck) och Strössel skulle göra det för att hon tar trombyl, båda är ju blodförtunnande så har väl med det att göra. Jag har ett TUL sedan i v 32 också. Inte säker men jag tror den "förväntade vikten" är 3500. Men som du skrev så behöver det ju inte stämma med att din lill* kommer bli stor. Sonen vägde lite mindre, men ändå mer än vad de först beräknat.
Skönt att du är lite bättre carlan, hoppas det fortsätter så och hoppas du också får må lite bättre snart Viksan.
Karmosin - jag funderar också på väska. Hade en hederlig SkipHop, men sugen på ngt annat. Gillar Bababings Day Tripper, men de passar inte i färg till den beställda barnvagnen . Den måste ju fungera på syskonvagn också... Nu är jag inne på en UJ Duo igen haha. Sambon vägrar också ha en "girly" skötväska om han ibland ska bära den!
Hoppas du får tag i dem idag Strössel, så du får din tid .
anderska - Hur känns det nu? Ring din mvc om smärtan/obehaget. Mest sannolikt är det gravidrelaterat vad det nu än är och det finns ju läkare kopplade till mvc också. Hoppas det blir bättre.