Inlägg från: MissCat |Visa alla inlägg
  • MissCat

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Gloxi: vad spännande :) kanske får vi bebis samtidigt?.

Kelsson: Ja usch tänk att ni måste betala för att få ett syskon när ni inte kan få det på naturlig väg. Hela ivf grejen har gjort att jag har massa lån eftersom vi gjort det privat och köpte två paket. Allt är värt det såklart men väldigt dyrt. Därför ska vi vänta ett år innan vi gifter oss så man kan spara ihop pengar under tiden. Man får prioritera som sagt.

• MissCat

Inanna: vad roligt att höra ifrån dig. Mindre roligt att höra att ni har det så svårt. Tänk att Li redan är 4 månader. Tiden går verkligen fort. <3

7879: ta det lugnt om du känner att du behöver det. Vilken vecka är du i nu?

• MissCat

7879: då får vi hålla tummarna att moderkakan drar sig uppåt. Annars blir det väl snitt för dig med.

• MissCat

Hej tjejer. Jag blev inlagd för observation. Mitt blodtryck låg på 180/90 och +3 i protein som vanligt. De tror att jag kommer snittas ev på fredag om inte min havandeskapsförgiftning tar fart ordentligt. Usch jag vill bara snittas nu och inte ligga här.

Jag återkommer lite senare då de gör en del undersökningar på mig nu.

• MissCat

Tack tjejer för tummar. Mina prover är påverkade och de skall ta nya imorgonbitti för att jämföra åt vilket håll det går åt. Mina fötter, ben, händer och ansikte är toksvullna nu. De tar blodtryck ofta och ger mig sänkande medicin. Har eget rum och hyr tv....en 14" hihihi. ..vad gör man inte. Inatt sover min sambo kvar hos mig så det känns ok.

Gloxi: åh så spännande!!! Imorgon har du bebis, kan tänka mig att det känns ofattbart men vad skönt att du slipper vänta mer. Jag önskar dig all lycka på förlossning

Jag återkommer imorgon när jag vet mer eller bara har tråkigt

Just det.....Kelsson hur hade lilla Jenni det idag på sin första födelsedag? <3

• MissCat

Kelsson: kan se Jenni framför mig när hon undrar vad ni pysslade med :D

Nu har ronden varit här och antingen blir det snitt imorgonbitti eller på fredag. Förlossningsläkaren skulle prata med barnläkare och med op om vad som blev bäst. Jag får reda på det i eftermiddag.

Gloxi: hoppas du har det bra!

• MissCat

Hej tjejer! Jag står på första tur imorgonbitti till att bli snittad. Hur skall jag kunna få en blund inatt nudå......

Känns overkligt detta.

• MissCat

Hej tjejer. Imorse föddes vår alldeles underbara prins. Han väger 3880g och är 53 lång. Namn har vi inte bestämt ännu då han inte har öppnat ögonen än :D

Vi är i ett lyckorus just nu. Jag skriver mer sen för nu får vi den berömda brickan.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011