Inlägg från: MissCat |Visa alla inlägg
  • MissCat

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ni är alla välkomna hem Nästa vecka är jag bara borta på måndag vad jag vet nu. Proverna idag såg bra ut med på sjukhuset.

• MissCat

Välkommen kattm och grattis! Oerhört tragiskt med Ingrid. Nu håller vi tummar för de kommande 8 mån.

• MissCat

Knytet: Tänk att tiden går så fort....redan tredje trimestern för dig. Skönt att höra att du mår så bra med. Glöm inte stödstrumpor på flyget bara :D Ha det så skönt.

• MissCat
    Sunseed skrev 2012-10-19 07:21:53 följande:
    Tack alla! Det är första morgonen som jag vaknar och inte känner mig tokdeprimerad. Det kanske var en del spänningar som släppte igår. Solig 
    Den lille har redan fått ett smeknamn: "Tweety" (den gula fågeln med stort huvud och antenner)... Skrattande

Är detta ditt lilla Pyre? Tungan ute Urgulligt!

Det där med gravidhormoner går upp och ner, min sambo säger att jag är snäll men jag jobbar hårt för att inte visa allt... :D Har börjat självömka lite nu Skrattande

• MissCat

7879: Det är bra att du går och pratar med någon om detta! Många kramar till dig!

• MissCat

Sunseed: Usch jag vet hur det var att leva på smörgåsar! Min sambo fick laga mat till sig själv Skrattande.

Jadu det där med att vara gravid är ett mysterium med hormoner hehe..denna glömska som också har satt in hos mig. Min sambo kan säga en sak 5 min innan och sen har jag glömt bort det ;P nu har jag lärt mig att inte tjafsa emot när han säger att han har sagt det redan hehehe.

Vad härligt att du redan kommit till v 10 Solig

• MissCat

Ego: Idag så gick jag in i v 30 och var på spec mvc. Blodtrycket låg på 145/75 så det är bra! Har gått ner från +3 till +2 denna vecka så det verkar som om det hoppar. Läkaren frågade hur jag mår och hur jag tänkler inför allt som händer men jag känner att jag tar en dag i sänder och sålänge lillprutten i magen mår bra så är jag lugn. Solig

• MissCat
    Kelsson1 skrev 2012-10-22 18:46:42 följande:
    MissCat: Hon är frisk o kry o hittar på en massa bus. Som under natten fick hon för sig att hon skulle träna på att stå i spjälsängen o hålla fast i sidan, väldigt bra bara tiden som blev lite fel (mellan 2.30 och 3.30).... Så jag är lite mosig efter att ha försökt sjunga vaggvisor till henne under en timme innan hon faktiskt somnade om...
    Hihihi söt Jenni! Dock tycker man kanske inte det under den tiden på natten!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011