Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: Ni är alla välkomna hem Nästa vecka är jag bara borta på måndag vad jag vet nu. Proverna idag såg bra ut med på sjukhuset.
Kelsson: Ni är alla välkomna hem Nästa vecka är jag bara borta på måndag vad jag vet nu. Proverna idag såg bra ut med på sjukhuset.
Välkommen kattm och grattis! Oerhört tragiskt med Ingrid. Nu håller vi tummar för de kommande 8 mån.
Knytet: Tänk att tiden går så fort....redan tredje trimestern för dig. Skönt att höra att du mår så bra med. Glöm inte stödstrumpor på flyget bara :D Ha det så skönt.
Åh grattis igen Sunseed :D
7879: Det är bra att du går och pratar med någon om detta! Många kramar till dig!
Kelsson: Hur mår lilla Jenni?
Sunseed: Usch jag vet hur det var att leva på smörgåsar! Min sambo fick laga mat till sig själv .
Jadu det där med att vara gravid är ett mysterium med hormoner hehe..denna glömska som också har satt in hos mig. Min sambo kan säga en sak 5 min innan och sen har jag glömt bort det ;P nu har jag lärt mig att inte tjafsa emot när han säger att han har sagt det redan hehehe.
Vad härligt att du redan kommit till v 10
Ego: Idag så gick jag in i v 30 och var på spec mvc. Blodtrycket låg på 145/75 så det är bra! Har gått ner från +3 till +2 denna vecka så det verkar som om det hoppar. Läkaren frågade hur jag mår och hur jag tänkler inför allt som händer men jag känner att jag tar en dag i sänder och sålänge lillprutten i magen mår bra så är jag lugn.