Kasa: herregud vad du har varit med om! Men vad fantastiskt att du har din bebis i magen nu! Happy ending :) ...... Jag och maken såg också programmet igår, verkligen jättehemskt för det skånska paret. Maken hoppade upp och ner ur soffan hela programmet, tyckte det var obehagligt. Han är lite oroligare än jag, han är orolig nu igen mot slutet, inför förlossningen. Försöker säga att det inte finns några stora risker såhär sent i graviditeten, men han är ändå orolig. .... Jis och Karmosin: vad bra att det finns fler än jag som är tomma i huvudet nu på slutet :) ..... Aurora: oroa dig inte så jättemycket innan - det kan ju gå jättebra med amningen också! Men sonen fungerade det bra för mig, mjölken rann på och det gjorde inte så ont, så kanske det blir för dig med :) det var först när han var ett halvår och började bita i bröstet av pin ki som det gjorde ont :D ...... Strössel: åh vilken mysig bebis! Han ser ut att ha det jätteskönt i vagnen. Hoppas du får bra hjälp med amningen på bb. ..... Kelsson: grattis till v 36, nu närmar det sig! .... Ego: nu ska jag och min man till Mvc och prata med bm om förlossningsbrevet, det kommer bli långt eftersom jag har så mycket tankar och önskemål sedan förra förlossningen:) känns galet att det är så kort tid kvar.